Scandic + Widerøe er sant!

kekker

Onkel reisende kekker
Scandic + Widerøe er sant!

Det får man si, Norge Rundt med Scandic og Widerøe..

For tett oppunder 8000 kroner per person, kan man reise rundt i kongeriket Norge med Widerøe og bo på scandic sine hoteller..

Håper de fortsetter dette i årene som komme, for dette er for bra til å la være..

Informasjon på Scandic sine sider og Widerøe med Norge rundt billetten som vi alle kjenner.

Må si at det frister veldig, men passer dårlig i år, med en ny arving som har gode planer om å stikke hodet ut i løpet av Juli..

Re: Scandic + Widerøe er sant!

Prisen gjelder p.p i dobbelrom, så med mindre man reiser med familie blir det fort dyrt.

Må innrømme at jeg var farlig nær å bestille...

Dette er jo nesten en gavepakke til et par som vil oppleve Norge. Håper virkelig at dette kommer opp igjen neste år. Jeg har virkelig lyst på en slik ferie.
Enda bedre, det er gratis med unger under 13!

Prisen gjelder p.p i dobbelrom, så med mindre man reiser med familie blir det fort dyrt.

Må innrømme at jeg var farlig nær å bestille...

Selv om det blir dyrere å bo alene enn å reise sammen med noen du kan dele rom og kostand med, så er 614 kroner per natt inkl. frokost fortsatt ikke spesielt dyrt...?

Selv om det blir dyrere å bo alene enn å reise sammen med noen du kan dele rom og kostand med, så er 614 kroner per natt inkl. frokost fortsatt ikke spesielt dyrt...?

Nei det er forsatt ganske billig. Men leser jeg vilkårene riktig så er tilbudet forbeholdt 2 personer eller flere, så man kan ikke bestille som enkeltperson uansett.

Back