Scanairs julekalender 5. desember (AC til LAX)

Discus

Galley Slave
Medlem
Siden SAS ikke har de kjempestore tilbudene, og også begrenset med destinasjoner åpnet jeg Scanairs julekalender i dag. Bak luken finner vi Air Canada i samarbeid med LH kan tilby følgende:

OSL-LAX (via YYC eller YYZ) t/r for NOK 3264 (inkl. avgifter) bookingklasse L (Tango Plus)

Og vår julekalender er ikke snauere enn at vi har samme destinasjon fra
ARN - NOK 3023
CPH - NOK 3098
(Eksempler i februar 2010)

Velger man å melde seg inn i Aeroplan og ikke tjene miles så blir prisen NOK160 lavere fra alle destinasjoner.

Klasse L (lav økonomi) gir 25% hos EB men 100% og statusmiles hos CO.

Siden SAS ikke har de kjempestore tilbudene, og også begrenset med destinasjoner åpnet jeg Scanairs julekalender i dag. Bak luken finner vi Air Canada i samarbeid med LH kan tilby følgende:

OSL-LAX (via YYC eller YYZ) t/r for NOK 3264 (inkl. avgifter) bookingklasse L (Tango Plus)

Og vår julekalender er ikke snauere enn at vi har samme destinasjon fra
ARN - NOK 3023
CPH - NOK 3098
(Eksempler i februar 2010)

Velger man å melde seg inn i Aeroplan og ikke tjene miles så blir prisen NOK160 lavere fra alle destinasjoner.

Klasse L (lav økonomi) gir 25% hos EB men 100% og statusmiles hos CO.
Og klasse L gir også 100% hos M&M

Men CPH/ARN til Nova Xavantina, Brasil (NOK) til litt over 3K var da veldig billig ;) :D

Og selvsagt 100% statusmiles hos Aeroplan. For de som er Elitemedlemmer her, så er disse bilettene også oppgraderbar.

Me like this julekalender!

Jeg fikk også tilsendt gullkortet fra BMI på fredag (klarte en status match fra Gull og CO etter at de ble med i star), så slike priser blir veldig interessante når en kan kreditere til annet enn Eurobonus.

Back