Scanairmøte Trøndelag (17/2)

LN-FHU

Superflyer
Nå synes jeg Scanair ligaen i Midt Norge må få skrapet sammen et møte i Stiftstaden, det hadde vært hyggelig:D

Kan være greit å bestille bord på Graffi. Skulle vel gjerne ha visst hvor mange som er med :

Vi møtes kl. 1900, bord til 9 booket under "Scanair" :

• LN-FHU
  • Cedlind
  • zico77
  • VC-10
  • ving
  • MD11
  • LTH

Last edited by a moderator:
Re: Scanairs fly- og reiseaften lør. 27. feb.

Der har det vel ikke vært Scanairmøte siden Stjørdal 2005 .. og da var baren stengt ..

Re: Scanairs fly- og reiseaften lør. 27. feb.

Jeg blir gjerne med på et lite treff i barteland jeg :D

Re: Scanairs fly- og reiseaften lør. 20. feb.

Nå synes jeg Scanair ligaen i Midt Norge må få skrapet sammen et møte i Stiftstaden, det hadde vært hyggelig:D

Jeg har billett til Trondheim med DY, nordover 5. mars og sydover 7. mars. Kunne ha vært artig å treffe noen 5. eller 6.

Re: Scanairmøte Trøndelag

[Moderator] Flyttet disse postene om Scanairtreff i Trøndelag til en egen tråd slik at de ikke drukner i tråden om neste Oslotreff [/moderator]

Der har det vel ikke vært Scanairmøte siden Stjørdal 2005 .. og da var baren stengt ..
Og om litt over en måned er det ganske nøyaktig fem år siden. Tida flyr!

Consider me in!

Løfter denne litt igjen jeg - skal man kanskje bestemme seg for tid, dato og sted slik at det ikke sklir ut i det fjerne, slik det ofte gjør i Trøndelag? :)

Bondefrokost på Værnes i morgen kl 10:D Jeg sitter på airport standby og det ser stille ut foreløpig

Just a proposal:D

Jeg kunne også tenke meg å være med, men når jeg har tid er mer usikekrt... Skal en snartur på jobb / ferie til USA de neste 2 ukene, så er vel innom TRD på fredag i alle fall :P

Hva med en eller annen gang i løpet av uke 8, uke 11 eller 12.
Vi trøndera træng litt ti å bestemm oss sjø ;) :p

Jeg kan ikke svare før dato er spikret. Jobber turnus....

Back