Scanairmedlemmer i avisa

LN-FHU

Superflyer
Disse her to kjenner vi......;) :

VÆRNES: – Når vi får beskjed om at et uvanlig fly lander på Værnes, tar vi første flybuss.
Takket være de to 15-åringene Markus Bakke og Jonas Renhult Skaug, kan du nå få enda mer *detaljert kunnskap om flytrafikken til og fra Værnes.
De to flyinteresserte guttene har ved hjelp av PHP - hypertekst pre-prosessor laget en dynamisk og lett oversiktlig nettside.

http://www.byavisa.no/byavisa/artikler.php?artid=3522

Last edited by a moderator:
Flott artikkel om guttene, så den selv i papirutgaven. Artig at hobbyen kommer frem i media, stå på gutter:D

Bra jobba - får vel prøve å treffe dere ute på Værnes om ikke så lenge. Har ikke vært utpå der siden i fjor sommer.

:cool: VC-10

"Guttene er selvlærte innenfor PHP som sees på som en av de vanskeligste formene for web-koding. "

Og jeg hører stadig at PHP er av de enkleste former for webkoding. Ikke for det, det er helt gresk for meg!
Fin artikel og veldig flott side dere lager!!! :-)

Godt å se at det går ann å ha andre interesser enn fotball. Fint at media oppdager dette etter hvert også.
Det er bra med nyrekruttering og imponerende å se hva disse gutta har fått til med nettsiden sin.
Det er noe annet enn de av oss som vokste opp på utsiden(og innsiden) av Fornebu en liten menneskealder siden.

Tusen takk for godordene! :)

Bra jobba - får vel prøve å treffe dere ute på Værnes om ikke så lenge. Har ikke vært utpå der siden i fjor sommer.

:cool: VC-10

Det får du, jeg blir i i hvertfall å se på TRD fremover. :)

"Guttene er selvlærte innenfor PHP som sees på som en av de vanskeligste formene for web-koding. "

Og jeg hører stadig at PHP er av de enkleste former for webkoding. Ikke for det, det er helt gresk for meg!
Fin artikel og veldig flott side dere lager!!! :-)

Grattis til guttene, men PHP er vel kun den kjappeste veien til å lage usikker kode. :)

-A

...er det nå jeg skal ta en titt og konstatere at det står php i adresselinjen?

Neida, for all del, for det første er det vel ferdig kode - og for det andre så kan jeg nada om slikt!

Dette var artig, visste ingenting om dette selv. Intervjuet var for flere uker siden men jeg trudde det ikke ble lagt ut fordi det ble dårlig eller noe :p

Back