"Scanair-treff" i Nord ? (Tromsø)

Hvilken helg i mai passer best for Scanair-treff i nord?

• Total voters
    17
Re: "Scanair-treff" i Nord ? (Tromsø)

............

Hva med de av oss som ikke har "uniform"? Det eneste jeg kan ha delvis synlig i så fall vil være et slikt NAX-"nøkkelhalsbånd"... :)

Nøkkelhalsbånd er en fin "uniform". NAX, SAS, WF, LTR, Avinor, ja alt som flyr, eller sørge for at ting flyr er fin "ID" ;)

Lykke til med eksamen :)

Ser ennå ikke noe lys i tunnellen pga en 6t skriftlig skoleeksamen den 20. mai... Men dette skal bli bra ;)

Hva med de av oss som ikke har "uniform"? Det eneste jeg kan ha delvis synlig i så fall vil være et slikt NAX-"nøkkelhalsbånd"... :)

Bare å se etter ei ung brunblond jente sammens med et par godt voksne karer.... :lol: Hard to go unnoticed liksom :lol:

Lykke til med eksamen, jeg har en sånn 6t skriftlig den 28....

Dukker heller ikke opp, er plaga med jobb den helga gitt :)

Jeg sliter litt med fredag 21. mai da jeg skal være et annet sted i byen kl. 1900, men kan sannsynligvis på lørdag. Om dere tenker på en tidlgere start enn kl 1900 på fredag så kan jeg stille litt tidlig i byen (jeg regner med at jeg er ledig fra rundt kl 1700) og ta meg et par øl med dere før mitt andre engasjement... :-)

Enda kravet är att ni dokumenterar det så att man får se vad som sker i nord ;)

Regner med at noen deltagere er dyktige "journalister" og andre dyktige fotografer, så da trenger vi bare en/noen dyktige redaktører ;)
Resultatet og erfaringene av "treffet" vil uansett komme på trykk her i forumet.
Håper det vil gi et visst inntrykk av hva som skjer her oppe og dekke de fleste interessefeltene.

Da er det eneste som gjenstår at vi får samlet troppene :crowded ;)

(...og at været blir bra så det ikke blir for mange inne bilder, les:"Skarven" bilder :cheers: )

Mvh.
LN-DAG

Må ha litt tidsplanlegging for å få max utbytte av helga:
Jeg lander lørdag kl 09:50 og blir til søndag, avg kl 18:05. Har tenkt meg i flyklubben kl 14, og der kan dere andre bli med. Hvis noen i mellomtiden har anledning å treffes til litt flyprat ville det vært hyggelig. (Noen av dere skal vel ut til flyplassen for å spotte?) Søndag er også åpent i flyklubben for de som vil/kan, pluss at vi jo skal i terminalen når Nick står der.
Lørdag kveld er det selvsagt :drink

Hei!

Til deg som kommer til "Scanair-treffet" i helga:
For å ha mulighet til å nå hver enkelt av dere ville det vært fint om du kunne sende en PM med mobilnr. til meg. Da har vi mulighet til å gi beskjeder om evt. forandringer i planene, + + .
ANX sit forslag om flyklubben på lørdag kl. 14 er et godt alternativ.

Så det "viktigste": Fredag eller lørdag e.middag/kveld på Skarven ?
Ser ut som det passer best for de fleste lørdag ???
Da kan dere se etter "ei ung brunblond jente sammens med et par godt voksne karer.... Hard to go unnoticed liksom" :cheers:

(Jeg melder tilbake til de som sender mob.nr.)

God tur til Tromsø til deg som ikke allerede er der ;)

Mvh.
Dag

Det ble Oslo i helga....siden man nu e her på jobb ons/tors og værmeldinga va som den va kommer kona og jentungen ned hit på 50%-tilbudet til EuroBonus.
(sånn går det når man planlegger i langhelg...)

Det ble endringer i min arbeidssituasjon så jeg får dessverre ikke anledning til å delta...
Håper noen tar en Mack eller to for meg også :drink

Jeg er fortsatt klar som et egg! Ferdig med eksamen og er nå tiltalende igjen :) En aldri så liten fest i dag.... Har dessverre fått jobb i helga, men skal nok klare å presse inn litt tid der jeg kan... Er ledig hele fredag, fra 1630 og ut lørdag, og før 1900 evt etter 2330 på søndag ;)

Bra, da blir vi kanskje mer enn 2 stk! :lol: Vi satser på lørdagen (traff LN-DAG i dag så vi har pratet om det), fra sånn ca 19.00 :)

Jepp, "cirka" 19.00 siden vi foto-nerdsa sikkert skal stå nede på flyplassen og ta bilder av den avtroppende SAS-piloten. Takeoff for han på Lørdag er 18.40 om alt er i rute. Siden man også skal innta alkohyler så må man jo kjøre hjem og deretter ta sånn ekkel public transport til byen :p

Ser ut til at vi blir 5 stk totalt, slettes ikke verst :)

Last edited:

Hvis dere tar dere av flyet "ved gjerdet", så kan jeg prøve å fikse noen bilder fra innsiden ;)

I dag er dagen kommet.

Sånn var været ca. 19:30 igår, så vi får håpe på litt bedre idag til Svalbard flyet som lander 18:10 fra Oslo og går 18:40 til LYR

IMG_5530-16-9.jpg

og ca.13:40 lander rute 5N799 fra Murmansk

IMG_1696-2x3.jpg

Hei!

Fant utrolig nok frem bildene fra forrige Scanair-treff på Skarven.
Noen vil vel kjenne seg igjen, men åran går fort og vi forandrer oss (til det positive)
Jeg er personlig veldi takknemmelig at jeg fikk med meg det trefffet, men også at jeg var bak kamera ;)

Mange vennskap ble knyttet for evigheten.
Skal ikke røpe hvilke "nickname" de enkelte skjuler seg bak. Selv om vi var mange fra nærmiljøet, vil dere også kjenne igjen medlemmer fra andre landsdeler.

Da er det bare å håpe at årets treff blir like vellykket.

IMG_3624-1.jpg

IMG_3682.jpg

IMG_3708-1.jpg

IMG_3773.jpg

IMG_3809.jpg

IMG_3851.jpg

IMG_3880.jpg

IMG_3889-1.jpg

IMG_3916-1.jpg

IMG_4168-1.jpg

IMG_4253-1.jpg

(Bildene er fra AmCarRevyen sitt Show på Skarven i august 2005. Undertegnede har alle rettigheter på bildene) - måtte bare gjenta meg sjøl

Last edited:

Når det gjelder "referat" fra helgen, så vil det komme.
Må bare si at av ca. 15 stk. som på en eller annen måte har tilknytning til TOS og Nord-Norge, så er et oppmøte på seks stykker veldig bra. Vi fikk nå ihvertfall en flott kveld på Skarven, og fordelte oss godt rundt Nick sin ankomst (rullebane, gate, ombord og selvfølgelig "vollen")
Som sagt, referat kommer når bildene er godkjente :up:
(så de ikke blir som i posten over ;) )

Back