"Scanair-treff" i Nord ? (Tromsø)

Hvilken helg i mai passer best for Scanair-treff i nord?

• Total voters
    17
Re: "Scanair-treff" i Nord ? (Tromsø)

Jeg skal oppover i mai... er jeg der når treffet arrangeres så stiller jeg opp.

Har en travel vår/sommer foran meg, men har jeg tid, så dukker jeg opp plutselig.

Dette er jo en aller tiders mulighet å treffe dere alle i avdelingen Nord.

Jeg melder meg selvfølgelig på dette siden dette er ett flott tiltak. Er fleksibel når det gjelder tid.

Bra tiltak ja! Jeg er med, selv om eksamen står for trappen vil det være et hyggelig avbrekk! ;)

Om det ellers passer så hørtes dette spennende ut. Turen fra Harstad er ikke så lang om jeg får det til å passe med andre møter i Tromsø =)

Da har vi vel vokst oss vel og ut av noe gatekjøkkenkø! Kjempebra at så mange er interessert, så er spørsmålet: tid og sted. Ser pinsehelga nevnt, kanskje den passer bra eller veldig dårlig for mange? Den havner i helga 21-23 Mai, med 24 Mai som grei buffer-mandag hvor ingen universiteter kan avholde eksamener :) På den andre siden er det jo en "reisehelg", kanskje folk skal heim til mor/far/familie/bondegården/hytta eller liknende? Just throwing in ideas here, noen må gjerne gjøre det for å få slike ting til å funke :p

Det enkleste er vel viss det settes opp x antall datoer,så kan interessen måles... :)

Deltagerne til årets "Scanairtreff - Tromsø" kommer dalende en etter en (PS! Tandem er tillatt hvis man vil ha sin bedre halvdel med ... ?? :cry: )

IMG_6730-4x3.jpg

Før jul er det vel bare pinsa som har noen ekstra "rød-dager" å tilby ;) , men som bl.a. Polaris nevner så er det mye som skal skje ei sånn lang helg. Og tidsrommet mellom himmelfarten og 17 mai er vel også litt for familiær og kanskje for kort tid frem til.

Hva med å sette opp de tidspunktene hver enkelt kan her,
Eks: LN-DAG kan 13 - 17 mai, 21 - 24 mai 28 - 30 mai o.s.v. ......
og så velger vi den helga med flest treff, eller blir det for demokratisk ha,ha :cheers:

Når det gjelder hva innholdet av et slikt treff bør bestå av, så mottas alle ideer innen for rimelighetens grenser :)
NB! Selv om jeg postla det første brevet betyr det ikke at jeg må være den som setter opp program og aktiviteter m.m. (kan jo hive oss med på Hurtigrutas sightseeing :up: + tur innom museum o.l. ), men er selvfølgelig behjelpelig :D .
Håper vi har noen virkelig kreative sjeler her som kan bidra med sine erfaringer :old :musikk :drink :crowded .....

Så til slutt: Hva med forslaget om å sette opp når man kan, eller skal "noen" skjære igjennom med å sette opp et tidspunkt?

IMG_9768-.jpg

IMG_0019-16x9.jpg

Last edited:

Innholdet er da vel enkelt: :drink :cheers: med innslag av flyprat og hyggelig samvær? :p Man finner alltid noe å prate om, hehe!

Det være sagt, hvorfor ikke sette opp en poll i startinnlegget, så kan folk "stemme" på når det passer (med option for flere valg). Litt enklere å holde oversikt, moderatorene kan sikkert fikse sånnt :) 8 Mai, 15 Mai eller 22 Mai-helgene er vel greie forslag som du sier!

Avstemning er lagt inn. Er mulig å krysse av for flere alternativer hvis det er flere helger som passer.

22. mai passer desidert best her :) Nettopp ferdig med skriftlig eksamen og ennå da tid til muntligen (2/3juni)...

Enig med Polaris ang. innhold - hørte jeg skarven (med forbehold om vær) ? :)

Innholdet er da vel enkelt: :drink :cheers: med innslag av flyprat og hyggelig samvær? :p Man finner alltid noe å prate om, hehe!

Det være sagt, hvorfor ikke sette opp en poll i startinnlegget, så kan folk "stemme" på når det passer (med option for flere valg). Litt enklere å holde oversikt, moderatorene kan sikkert fikse sånnt :) 8 Mai, 15 Mai eller 22 Mai-helgene er vel greie forslag som du sier!

Takk for godt tips. Var ikke klar over "poll" systemet. Foreslår herved at du kan være ordstyrer :old bare du ikke :71: meg :colgate: ;)

Dag

Jeg har stemt på helgen 22.5 og helgen 29.5 - satser på at jeg kan begge de to lørdagene (fredag 21.5 er jeg dessverre opptatt).

....og Skarven er vel en fin plass å begynne forhandlingene på ;) og for de som er blitt litt mer sulten på noe næringsrik kost og som ikke ønsker å gå så langt, er jo "Biffhuset" eller "Steakers" et godt alternativ., evt. en av byens Pizza-steder. (man bør jo unngå å legge seg på tom mage ;) ) Uansett, så finnes det alltid en plass med gode muligheter til oppmuntrende samtaler.
(Om det blir en helg med mange "rød-dager" kan det nok være lurt å få bestilt seg et "godt" bord ;) )

....og Skarven er vel en fin plass å begynne forhandlingene på ;) og for de som er blitt litt mer sulten på noe næringsrik kost og som ikke ønsker å gå så langt, er jo "Biffhuset" eller "Steakers" et godt alternativ., evt. en av byens Pizza-steder. (man bør jo unngå å legge seg på tom mage ;) ) Uansett, så finnes det alltid en plass med gode muligheter til oppmuntrende samtaler.
(Om det blir en helg med mange "rød-dager" kan det nok være lurt å få bestilt seg et "godt" bord ;) )

Eller Blå Rock for byens beste burger (or so they say...). Godt utvalg av øl har de også for de som liker slikt....:)

Eller Blå Rock for byens beste burger (or so they say...). Godt utvalg av øl har de også for de som liker slikt....:)

Kanskje vi skulle gå for en alkoholfri og vegetarisk weekend :drink
Nei, Blå Rock`n Roll er ikke å forakte ;)

Dag

helga rundt den 22 har jeg jobb så den passer dårlig for meg da.. men har kryssa av 15-helga og 29-helga

Skal man kanskje ta ennå en avstemming med de to mest valgte datoene? Tenker siden det var 6 vs. 7? :) Jeg fikk ikke valgt flere, så har bare stemt på 22. selv om det også kan passe den 29 ;)

Hehe, hvis det blir så tett som nå så får vi evt gjøre noe sånnt. Jeg valgte også "bare" den 22 selv om jeg egentlig kunne valgt alle... :p

Back