• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scanair-treff 15. august?

Flightdeck noteres som kanskje :) Si i fra om du vil bekreftes (Det gjelder forøvrig resten også.)

Får jeg da foreslå at vi møtes på Parkteateret? Skal selv klare å være der til 17:30.
Så begynner man med litt kjØLig drikke, før man finner noe mat etterhvert?

Om ingen protesterer nevneverdig, setter jeg sted og tidspunkt til Parkteateret, klokken 17:30.

Høres bra ut, gir endelig bekreftelse etter at SAS og Star Alliance har tatt meg til og fra Tyrkia.

Jeg rekker par timer.. Har planer etter kl 21 den dagen :)
Litt kjekt å se ansiktene bak alle bokstavene her :D
Blir i Oslo til 18 Aug denne preioden her

Datoen nærmer seg. Flere som vil være med, evt. flyttes fra "kanskje" til "hvem"?

Jeg kommer innom, men vet ikke hvor lenge jeg kan bli værende. Men noen øl skal jeg rekke å få hellt nedpå ;)

Jeg er nødt å takke nei denne gang..:(

Må over til Søta bror til familie, så beklager denne gang folkens..:(

hmmm....

Litt usikker på når jeg kommer hjem. Skal hente snuppa på hytta til svigermor.
Hvis jeg kommer tidsnok hjem, så kanskje jeg stikker innom en tur.

S

Ser stygt ut for treff - men bra ut for helg på hytta. Lykke til - drikk i vei!

Minner om at vi har passert T-24, noe som betyr at OLCI har åpnet for de som ønsker å reservere sete og printe ut BP :p

Da teller man timene :). Jeg er nok på plass litt før 17:30, hvis alt går som det skal (stoler på #ruter).

Om det skulle komme noen (anmeldte eller uanmeldte) som ikke aner hvordan noen av oss andre seg ut, så ser hvertfall jeg ut som dette:
IMG_0646.jpg

Tror tom. jeg tar samme skjorta..