• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scanair-treff 13 april

Må si at det var hyggelig å møte kjente og ukjente. Og jeg kan, med hånden på hjerte, si at jeg har hatt det kjempegøy i hele dag!! Fra flyplassen (SVG) til jeg kom på hotellet nå for 20 min siden.

Jeff og gjengen var akkurat som forventet....ENORMT bra! Sår i kjeven, sår i halsen og vondt i magen. Terningkast 10!!! og litt til...

Takk det samme :). Hyggelig å treffe igjen både gamle, samt et par nye fjes.

Gå ikke glipp av dette! Har sett ham selv, og det er råmorsomt!!!

Confirmed!! Så et par av DVD'ene hans i påsken, og selv om jeg hadde sett de fleste vitsene han kom med i kveld fra før, så tror jeg aldri jeg har ledd så mye som jeg gjorde i Spektrum i kveld! Begynte nesten å lure på om neste USA-tur planlegges sånn delvis etter turnelisten til Mr. Dunham :rolleyes:

Walter, Achmed, Peanut og Jalapeno on a stick, pluss Bubba J som ekstranr. :)

Absolutt verdt hver ei krone for showet :up:

Back