Scanair-treff 13 april

Jo, kanskje, men det står lite på nettet om hvilke som kommer og tar bestilling. Vet du hvilke, av de forslagene til Discus, som kommer og tar bestilling?

Dattera serverer lunsj kl 14, og da jeg tenkte på Dattera som et sted å gå etter Egon, så var det pga at de serverer Tapas etter kl 16.

Et alternativ er da kl 14 på Dattera og etter det ta turen til Fiasco. Men jeg vet ikke om de på Dattera kommer og tar bestilling. Noen som vet?

HRC er helt kurant for min del :)

99% sikker på at jeg kan, så dere kan sikkert ta bort spørsmålstegnet ;)

Hvis det ikke er noen som har noe i mot HRC så blir det det. Martin, du kjenner HRC best (bedre enn meg ihvertfall), trenger man å booke bord, eller er det bare å møte opp tror du?

Jcnorway: Hvilket spørsmålstegn ;)

Hvis det ikke er noen som har noe i mot HRC så blir det det. Martin, du kjenner HRC best (bedre enn meg ihvertfall), trenger man å booke bord, eller er det bare å møte opp tror du?

Jcnorway: Hvilket spørsmålstegn ;)

Tviler på at man trenger å booke bord om man planlegger å spise klokken 14:00.. På den annen side, jeg aner ikke hvordan det er annen påskedag.. Skader sikkert ikke med en telefon, om at vi er "minst fire stykker" som har tenkt oss innom den dagen. Om ikke annet for å høre om de tror de har fullt da eller ikke.. (Bare jeg slipper.. Jeg har bestilt bord der en gang, og never again.. Vi var dog 20+, de ville ha matbestilliing på forhånd, de leste ikke siste mailen jeg sendte, vi ble en mer enn jeg trodde, og alle fikk bestille mat på nytt..)

Hvor kan herrene tenkes å være ved 16-17-tiden? Bor og jobber i nærheten, så kunne være veldig hyggelig å stikke innom for et par timer denne mandagen.

Tviler på at man trenger å booke bord om man planlegger å spise klokken 14:00.. På den annen side, jeg aner ikke hvordan det er annen påskedag.. Skader sikkert ikke med en telefon, om at vi er "minst fire stykker" som har tenkt oss innom den dagen. Om ikke annet for å høre om de tror de har fullt da eller ikke.. (Bare jeg slipper.. Jeg har bestilt bord der en gang, og never again.. Vi var dog 20+, de ville ha matbestilliing på forhånd, de leste ikke siste mailen jeg sendte, vi ble en mer enn jeg trodde, og alle fikk bestille mat på nytt..)
Kan ta å ringe og høre med dem imorgen (les: idag) og sier 5-10 stykker, så har vi litt å gå på.

Hvor kan herrene tenkes å være ved 16-17-tiden? Bor og jobber i nærheten, så kunne være veldig hyggelig å stikke innom for et par timer denne mandagen.
Da kan vi være alt fra HRC til Dattera/Fiasco og hvor som helst i midten...

Sender en PM med mobilnummeret mitt så kan du slå på tråden.

Last edited:
Da melder også jeg min ankomst siden jeg fant ut at jeg vil bli øltørst iløpet av mandagen :D

Har du allerede nå funnet ut at brødboks og kjøleskap er tomt på mandag :lol:

Tipper Someone har full oversikt over mat- og drikkebalansen ved å ta kjapp titt i Excel-arket sitt ^_^ Hyggelig at du kommer på mandag :)

Se her ja. Det har blitt noen flere nå siden kun Martin og jeg stod på bekreftet-listen. Hyggelig :)

Da har man fått sjekket inn på flighten over til OSL, og fikk valgt sete 11A som skal være nødutgang (:colgate:). Mistenker at det blir -700...

Gleder meg :)

Hvis noen som skal på Scanair-treffet på HRC leser dette:

Er litt forsinket og tipper jeg er på plass rundt 14:15-14:20 :)

Den er notert. Jeg og BSSW er på plass i baren, og er omtrent det første man ser når man kommer inn

:cheers: Ha det hyggelig ! Jeg så for meg en utepils ved Spektrum, men det ble grått og jeg har hodepine. :8: Måtte det komme flere anledninger !

Takk det samme :cheers: Litt flyprat, godt selskap og god drikke gjorde seg på en regnværsdag.

Back