Scanair-treff 13 april

Det "kjedelige" med Egon, er at man må i disken og bestille selv.. Ikke no big deal, men.. Maten er vel grei nok, den.
Det var jeg ikke klar over. Står heller ikke noe om det på nettsidene deres (som jeg klarte å finne ihvertfall). Men de har ihvertfall en del mat å velge i.

Hva med Dattera og Fiasco? Noe preferanse der?

Joda, Egon har det opplegget med at man bestiller og betaler ved disken, og så kommer de med maten til deg.. Skal ikke si noe galt om maten der, men opplegget er litt tungvindt, hvertfall om en f.eks. skal ha flere runder med drikke..

Av de Discus nevner, er det vel egentlig bare HRC jeg har vært på, og det funker jo, selv om det ligger et lite stykke unna..

Tok meg den frihet å stickyfisere denne frem til showet..

Noe nytt fra arrangementskomiteen (det er deg, BSSW), forresten?

Last edited:
Tok meg den frihet å stickyfisere denne frem til showet..
Nydelig, hadde tenkt å høre om det var mulig, nå som Fly & vin samlingen er ferdig.
Noe nytt fra arrangementskomiteen (det er deg, BSSW), forresten?
Ikke noe nytt. Ingen flere som har meldt seg på :( Ingen flere som vil bli med? Liste i første post.

Egon og Dattera/Fiasco på planen fremdeles.

Skal vi prøve på kl 14? Da burde vi ha klart å komme oss ned til sentrum og fått sjekket inn på hotellet.

Discus/Tripple-seven, passer dette?

Skal vi prøve på kl 14? Da burde vi ha klart å komme oss ned til sentrum og fått sjekket inn på hotellet.

Discus/Tripple-seven, passer dette?

Ja, bar man får beskjed om hvilket sted dere satser på først så rekker jeg en liten visitt.

Mulig jeg stikker innom og hilser på og gir Martin litt mer BA-abstinenser (Club World skal testes i august) ;)

Ja, bar man får beskjed om hvilket sted dere satser på først så rekker jeg en liten visitt.

Er vi enige om Egon klokka 14, da?

Mulig jeg stikker innom og hilser på og gir Martin litt mer BA-abstinenser (Club World skal testes i august) ;)

Snakket med Discus, nå? :rolleyes:

Hadde vært hyggelig om du stakk innom, nye ansikter er alltid spennende :)

Egon på Byporten ikke sant?

Får se hvordan det passer med programmet den dagen, men ser ikke bort fra at jeg dukker opp.

Martin: Hverken jeg eller Discus får provisjon av BA, men det tar vi igjen i bøtter og spann når BA-loungene besøkes :cheers:

Egon på Byporten ikke sant?

Får se hvordan det passer med programmet den dagen, men ser ikke bort fra at jeg dukker opp.

Martin: Hverken jeg eller Discus får provisjon av BA, men det tar vi igjen i bøtter og spann når BA-loungene besøkes :cheers:
Egon Byporten ja. Håper du får kommet innom :)

Hm, kanskje man skulle forsøke å komme innom for en matbit.

Litt usikker på familieplanene, det kan være et middagsbesøk hos svigerfar på mandag.
Kommer tilbake med nærmere beskjed.

S

Det er vel kun Discus, Martin og jeg som er så å si sikre. Tripple-seven er på ferie, og usikker på om han rekker det. Jcnorway og Learjet kommer kanskje.

Kommer du?

Vet ikke.... Hadde vært moro og se ansikter bak disse nickene så jeg skal sjekke opp noen ting først... Blir med datteren min og bare Egon i så tilfelle :-)

Setter deg opp med +1 og spørsmålstegn ;)

Begynner å lure på om det kan være en fordel å bestille bord på Egon...:8: Foreløpig så har det ikke sett ut til å bli så mange at det kan bli nødvendig, men nå...

Nå som vi kan bli såpass mange: Hadde det ikke da vært mer praktisk med et sted hvor de kom til bordet og tok bestillingen, istedenfor og måtte gå å bestille som man må på Egon?

Back