Scanair-treff 13 april

BSSW

Browncoat
Skal til Oslo og se på en kar som leker med dukker i Spectrum den 13 april, og jeg antar at jeg ikke er den eneste i vårt lille samfunn som skal på det.

Lurte på om det var folk som er interessert i et lite Scanair-treff før det braker løs i Spectrum?

Showet begynner kl 1930. Kanskje noen vet om et bra sted, hvor man kan ha et slikt treff, i nærheten av Spectrum? Gjerne en liten matbit også.

Noen interesserte? Trenger ikke ha billetter til showet for å bli med på treffet.

Hvor: Hard Rock Cafe

Når: 13. April, klokken 14

Hvem:
BSSW
Discus
jcnorway
Martin
PC
Someone
Tripple-seven

Kanskje:
AirbusTero
Learjet
LN-Q +1

Last edited by a moderator:
Kanskje det? Oppdaget plutselig at den mandagen showet er, er annen påskedag, så da jobber jeg jo ikke.. Kanskje jeg skulle investere i en billett til showet og? Hmm..

Greit, billett er bestilt.. Da skal jeg også spise middag med BSSW den 13. April ;)

Anyone else?

sku gjerne ha joinet dere både på treff og show MEN har selvfølgelig jobb den dagen, og trur ikke det er så mange som vil bytte med meg siden det er påske :)

Hvis jeg er tilbake i Oslo den kvelden, så blir jeg med. Kommer fra Thailand dagen før til Bergen, så det kan hende jeg drøyer avreisen til tirsdag morgen i stedet for. Kommer an på slitsom turen fra SIN til LHR blir strengt tatt.

En liten bump

Noen fler som har lyst til å bli med?

Tips til møtested, anyone? Helst i nærheten av Spectrum.

Last edited:
Det trenger jo ikke være i nærheten, heller? Jeg vet ikke når BSSW ankommer hovedstaden, men jeg for min del, har hele dagen på meg.. Og det er jo ikke langt å gå fra f.eks. området rundt Nathionaltheateret/Hard Rock Cafe heller, om man skulle finne på å spise i det området, ei heller Aker Brygge, for den saks skyld.

Grunnen til at jeg tenkte å være i nærheten, er at jeg tenkte at det hadde vært hyggelig å holde sammen så og si frem til showstart. Spesielt hvis det kommer folk som ikke skal på showet. Men ellers så er det egentlig hip som hap.

Ankommer OSL i 12 tiden en gang, og venter litt på et annet forumsmedlem, som dessverre ikke kan bli med på sammenkomsten. Før turen går sørover i retning Oslo S.

Takk for forslagene Discus, skal se nærmere på dem senere :)

Grunnen til at jeg tenkte å være i nærheten, er at jeg tenkte at det hadde vært hyggelig å holde sammen så og si frem til showstart. Spesielt hvis det kommer folk som ikke skal på showet. Men ellers så er det egentlig hip som hap.

Ankommer OSL i 12 tiden en gang, og venter litt på et annet forumsmedlem, som dessverre ikke kan bli med på sammenkomsten. Før turen går sørover i retning Oslo S.

Takk for forslagene Discus, skal se nærmere på dem senere :)

Ja, det hadde vært hyggelig, men denne gang reiser jeg sammen med en stor gjeng, så fly for være fly denne gang. Men det er jo snart sommer ;)

Da har jeg sett igjennom forslagene til Discus (pluss et som har kommet via PM) og foreslår følgende; begynner på Egon Byporten og spiser der før vi, et par timer før, beveger oss over til Dattera til Hagen eller Cafe Fiasco for litt drikke og små snacks.

Any thoughts?

Det "kjedelige" med Egon, er at man må i disken og bestille selv.. Ikke no big deal, men.. Maten er vel grei nok, den.

Back