• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scanair.no oppdatert

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
To tester som har ligget i innboksen siden i sommer har endelig kommet online. Agderfly er uten fly og ansatte og er derfor fjernet fra SkandinaviskeFlyselskaper. I morgen kommer ytterligere oppdateringer, nytt Ukens Bilde og Ukens boktips og test av RYANAIR!

jeg håper noe av det andre på Scanair.no er morro også?:sarc

og nå er Scanair.no oppdatert med nok en test (eller skal jeg si SLAKT?), pluss et meget interessant boktips (jeg har allerede bestilt mitt eks) og Ukens Bilde av en gammel kjenning!

Prøvde å klikke på slakten, men den viser den gamle testen når jeg klikker. Den slakten gleder jeg meg til...:up:

"Vill även säga att jag flugit Ryanair ett fyrtal gånger innan och då har jag varit helt nöjd, men just därför det inte var bra denna gången så väljer jag att lägga ut mitt test på Scanair."

Det er jo påfallende at en legger ut den ene testen hvor han IKKE er fornøyd. Men de er og vil være et populært hatobjekt.

Har selv fløyet dem 7 ganger på 18 mnd rundt i Europa og vært meget fornøyd og tildels imponert over dette selskapet. De er faktisk førstevalg der det er et valg. Men jeg er også imponert over Easyjet.

Kanskje jeg får ta meg tid til å skrive om den siste turen i mai i år fra Algero til Stansted. Den er friskt i minnet.

Kanskje om de to neste flightene også med LH A340-600 til MNL og Asian Spirit over der. Kanskje CK trenger nye rapporter.

Originally posted by SQ 777
"Vill även säga att jag flugit Ryanair ett fyrtal gånger innan och då har jag varit helt nöjd, men just därför det inte var bra denna gången så väljer jag att lägga ut mitt test på Scanair."

Det er jo påfallende at en legger ut den ene testen hvor han IKKE er fornøyd. Men de er og vil være et populært hatobjekt.
Jag läste samma test och gjorde precis samma reflektion.. Jag har de sista tre åren rest 24 flighter med FR och inte haft någon liknande upplevelse, tvärtom. Alltid vänlig och trevlig personal, ofta bra information från cockpit och de gånger min handikappade dotter följt med har den servicen varit förstklassig.
Är det brist på tester kan jag skicka in efter nästa flight som är till Spanien med Spanair

Behøvde ikke fly flere ganger for å oppleve dette... Holdt med de to turene jeg fløy i 2002 - ikke bra!!!!

Originally posted by EB
Behøvde ikke fly flere ganger for å oppleve dette... Holdt med de to turene jeg fløy i 2002 - ikke bra!!!!

Nåja, skillnaden mellan en sliten -200 och en ny -800 är komfort- och upplevelsemässigt MYCKET stor även hos Ryanair.
Vad gäller service så finns det nog de som har upplevt en dålig flygning även med SAS..

Back