• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scanair.no oppdatert

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Sun-Air, SAS Braathens, FlyMe og Nordkalottflyg er oppdatert i dag. En rekke flyselskaper er oppdatert den siste uken.
Nytt Ukens Bilde og Ukens Boktips er på plass

Rettelser til rute oversigten:
Mangler:
AAR-OSL
AAR-BMA
AAL-AAR
AAR-BRU
Billund (BLL) Stockholm (BMA) NEJ FLYVES IKKE DIREKTE, kun med flyskift i AAR

Billund (BLL) Göteborg (GOT) Flyver reelt BLL-AAR-GOT med gennemgående flynr. Ud morgen hjem aften, midt på dagen flyves GOT-AAR-GOT

Billund (BLL) Edinburgh (EDI) Kun sommer

Desværre husker jeg dem ikke præsist, kun at AAL-AAR starter 12/9-06
og mig bekendt startede AAR-BRU sidste mandag, men det må SK931 vide

Oppdatering II:
Sun-Air oppdatert igjen. West Helicopter AB (eller Westhelicopter - de er ikke helt konsekvente på sin egen webside) er nytt flyselskap.

OG - nytt ikon lagt til:
icon80.gif

Hei CK

Du har glemt endel destinasjoner på SAS Braathens ved oppdateringen.
Feks: ZRH, CDG, MXP...

Det er sikkert noen jeg har glemt, men du kan vel få inn disse dest. og vel ?? :)

ai-ai-ai - jeg har glemt dem under "Destinasjoner", men de er med under "SAS Braathens ruter" Slurv! Takk for tipset. Skal fikse!

Originally posted by jens
Desværre husker jeg dem ikke præsist, kun at AAL-AAR starter 12/9-06
og mig bekendt startede AAR-BRU sidste mandag, men det må SK931 vide

Sunair AAR-BRU-AAR startede 29aug 2005
Hilsen
Ole

da er disse endringene lagt inn, og i tillegg er Britannia, SweFly og Nordic Regional (Leisure) oppdatert. Natta

Tror nog att den är på gång.

Frågan är dock om "ATL" verkligen är ett flygbolag. Verkar mer vara en arrangör "a la Goodjet" enligt min spion i Arvidsjaur.

og jeg kan skaffe bilde av det orange hjulvispen til Helikopterdrift som står i BNN hvis ønskelig :)

Back