• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scanair.no oppdatert

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Onsdag 6. september, 2006:
Scanair.no oppdatert med følgende:
- Star Air, SAS Braathens, Norsk Luftambulanse, Coast Air, Cimber Air og DAT er oppdatert i Skandinaviske Flyselskaper (flyselskaper som er oppdatert den siste uken er markert med uthevet skrift i tabellen til venstre)
- Nytt Ukens Boktips og Ukens Bilde er på plass

du bør ta en titt på opplysningene ang LN-WFP under Widerøe. Den er visstnok bygget i 1997 og ikke i 1994 som det står skrevet der. Har dog ikke sjekket opplysningene nærmere da :)

Enda verre - WFP fløy første gang 22. januar 1998, så de må ha bygget litt på den i 1998 også :old

takk for tipsene folkens, hadde ikke fått med meg reg på de to nye CRJ fra LH. Er den andre RJE?

Sun-Air Scandinavia og Rørosfly har et par feil i denne oversikten.Sun-Air Dornier 328 Jet OY-NCP c/n 3219 har Shan Xi Airlines(Hainan Airlines) farger og ikke OY-NCO.Det står også at en av deres Dornier 328 c/n 3106 D-CPRY skal bli OY-NCP.Den har blitt til OY-NCE.
Rørosfly sin Grumman American AA-5A skal ha reg LN-HPC,ikke LN-HTC som det står i listen her.

Og ikke nok med det, siden du får så mye bra inputs her CK, så er nå alle 3 ATP'ene til Sun-Air borte fra selskapet, de er nå over i West-Air's eie og er i ferd med å bli bygget om til ATPF'er

;)

haha Tuc :)

For meg selv kan jeg bare svare at jeg vet det fordi jeg nettopp snakket med EZ Flighth Ops. for å få oppdatert aircraft-databasen som systemene våre her oppe på Flyparkering bruker serr'u :cool:

Originally posted by ENGM RAMP

Og ikke nok med det, siden du får så mye bra inputs her CK, så er nå alle 3 ATP'ene til Sun-Air borte fra selskapet, de er nå over i West-Air's eie og er i ferd med å bli bygget om til ATPF'er

;)

akkuratt DEN hadde jeg fått med meg - sjekk Sun-Air's fleetlist:D

Back