Scanair.no (03.03.2008)

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
På grunn av bursdagsfeiring - og feiring av ny jobb (og venting på mitt andre barn), ble det ikke gjort noen oppdateringer sist uke. I dag er WaltAir Europe, JetTime og EHC oppdatert i Skandinaviske Flyselskaper, og FlyDirect.no er ny.. Nytt Ukens Bilde, og Ukens Boktips er på plass. Scanair.no har også fått Google-søk på siden, og bli med til det spanske luftforsvarsmuseet i Madrid - Museo del Aire.

Gratulerer så mye med ny jobb! ...men hvilken jobb er det jeg gratulerer deg med? :)

Det blir vel bare bilder av SK A330 og A340 på Scanair nå fremover? :colgate:

BF:cool2

Står vel godt forklart i dagens God Morgen tråd?

Ansvarlig for internettsalg hos SAS IC?

Ansvalrig for internettsalget blir jeg nok ikke - ikke helt alene i allefall. Den offisielle tittelen - den lengste i familien - er Manager eCommerce Optimization & Analytics (puh!) for SAS International (eller SAS Scandinavian Airlines International AB som det heter)

og en liten oppdatering i dag også:

Viking Airlines, Cimber Air, Norsk Luftambulanse og Nor-Flyg er oppdatert i Skandinaviske Flyselskaper, og Flyguppdraget og Grafair er nye.

Gratulerer CK! Bra jobbet! Lykke til videre i karrieren i SK-systemet.

Espen hilser fra Lommedalen :-)

Gratulerer med ny jobb CK! Og nei jeg leser ikke god morgen tråder heller. Har vanligvis nok med jobben på det tidspunktet.

Forresten er du en urolig sjel, syns det har vært en god del jobb hopping i de årene jeg har kjent deg gjennom forumet?

nei, jeg vil ikke si jeg er så urolig - jeg har bare ikke valgt bransjen for "fete lønninger og sikre jobber". Som MOW sier - man er ingen skikkelig airline-mann før man er blitt "laid-off" tre ganger. Så nå er jeg The real Thing, huh, Andreas?

Back