Scanair-julebord i Seattle

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Da er datoene fastlagt:
- Torsdag 22 Januar til Soendag 25 Januar, selvfoelgelig er det mulig med lengre / kortere opphold.

Hoved innhold:
- Torsdag aapen formiddag - velkommst paa The harbor Public House paa Bainbridge paa ettermiddagen / kvelden (etter SK937 ankommst)
- Freddag - Boeing - Program vil foelge senere men beregn fra 09:00 - 15:00 - samlet middag - Tommy's ettermiddagprogram
- Loerdag - Onkels Andreas leder spottere, ogsaa mulighet for Stempelmotor jakt - Julebord med presang utveksling
- Soendag - Kenmore "Air to Air" med Bevere ?

Last edited:
Re: Seattle - 2009 (non stick)

Mulig at det ordner seg for en tur i slutten av januar - men kan tidligst ankomme SEA 23. januar klokken 13:10...

hmm, det frister helt klart.... og da har jeg uansett planlagt pappa-permisjon....

Jeg er helt klart med!

Helgen med lørdag 24. passer som tidligere nevnt best for meg, mtp. lønningsdag den 20. Sånn bortsett fra det, er jeg veeeldig fleksibel med når jeg kan ta meg fri, så lenge det er i det nye året.. (Jeg tror hvertfall ikke det er noe særlig stor krangling om feriedager i Januar her på FedEx..)

Dette frister VELDIG, og jeg regner/håper jeg er med....

Airbus 330.

Pre- Seattle party starter i President Klubben paa IAH torsdag. Deretter blir det First Class paa Danielsen opp til Seattle mens Johnsen faar jump seat.

Skal jeg se paa hotellpriser igjen i aar?

Dette hørtes interessant ut - keep us informed :p

VC-10

Re: Seattle - 2009 (non stick/teflon)

Jeg er fristet... Noen som har noen ID-billetter (e.l.) de vil gi bort....?:D

Er med jeg. Tommy, du kan vel gjøre det, og samle alle på samme hotell.

Da er det vel bare å spare opp slik at man kan betale flybilletter og hotell.

Det enkleste, er vel - som Olav sier - at alle samles på samme hotell.
Hvis Tommy tar på seg den biten, så er det greit for meg - og da har det vel en tendens til å bli litt billigere og ;)

I år fikk jeg ikke med meg denne begivenheten men sendte Farmer som Stand-In, kan ikke svare for Farmer nå da men neste år har jeg planer om å dukke opp in person :)

E!

I år fikk jeg ikke med meg denne begivenheten men sendte Farmer som Stand-In, kan ikke svare for Farmer nå da men neste år har jeg planer om å dukke opp in person :)

E!

Farmer fikk vel t.o.m. navneskilt med ditt navn på, når vi var hos Boeing..

Hmmm, om noen kan avse en vennebillet, så betaler jeg gjerne måneder i forveien jeg :)

:USA

Om noen ikke er så kresne, og klarer å skvise seg nedi en pappeske, så kan jeg spandere transporten, jeg :D
Tar litt lenger tid, men...

Back