Scanair julebord 2010. I'm leaving on a jetplane.

Men jeg må jo innom en plass til før den tid, ellers blir det ikke så morro.. :) Er man på tur, så er man på tur! Fikk forresten nylig poengreglene for Aeroplan for 2010, og i år er LX og LH byttet ut med UA og Co. Dermed får jeg 50% bonusmiles med UA og CO på denne turen, noe som var en riktig så bra deal for meg. :)

Kos deg videre på SXM, og ta gjerne turen til St Barts.

St. Barts kunne vært nettop et sted å være, i hvertfall de siste dagene. Fikk inn følgende på Twitter:

Springsteen back from St. Barts to play benefit show in AP

Vet ikke om Hickok er fan, men jeg personlig hadde ikke hatt noe i mot å ferierer på samme øya som sjefen ;)

Ser ikke ut som et eneste fly har gått mellom St. Barts og St. Maarten i dag, så jeg tror det er like greit å holde seg her i dag, jeg. Det er nok vind og nedbør her om jeg ikke skal lete etter mer.

Da var man kommet et skritt videre. Er nå parkert i CO's President Club på EWR og venter på neste fly til LAS. Avreise er om en drøy time, så det blir akkurat tid til et par kjappe Amber Bock.

St. Maarten var en relativt fuktig opplevelse. Det regnet nesten konstant, men i dag når jeg skulle på flyplassen kom omsider solen frem. Jaja, det kunne sikkert vært verre. Noen dager før jeg kom ned der, var visstnok hele Maho Beach vasket på havet, men den var i hvert fall tilbake nå.

Nå skal jeg bare bort å fyller lommene med amerikanske pesos, så er jeg klar for julebordet... :)

Se her, ja. Tror vel det hele stoppet opp med den siste kommentaren. Jeg skal se til å få skrevet litt mer, men det skjer neppe denne uken...

Back