Jeg vil meddele at det meldt seg 2 nye som vil sette opp SBS-1 bokser og vil legge dette ut på nettet på lik linje som våre øvrige.
En blir satt opp i Stavanger :clap ( Rundt 7-10 mars) Ny melding kommer !
En blir satt opp i Molde :clap ( Rundet 16-20.mars) Ny melding kommer.
For å ikke komme med Of Tropic - så blir alle nyheter lagt ut på www.takeforum.com/flyspotter under driftsmeldinger. Det er bare å følge med der og da.
Tror vi har en til utlån - kanskje til en som bor nordover fra trondheim - som bor høyt og kan dekke områdene fra Brønnøysund - nærmere Bodø for å dekke fra Trondheim og nordover.
Noen som kan sette opp en slik for å glede andre
Hvis man ser på min i Oslo ( 193.217.17.224 ) på VNC så dekker den helt til Stavanger når den er i høyden 30 - 36.000 fot - så hvor den i Nord skal settes opp ?? Kom med forslag eller idèr slik at Norge blir dekket bedre.
Fortsatt god flyhelg.
Jan
En blir satt opp i Stavanger :clap ( Rundt 7-10 mars) Ny melding kommer !
En blir satt opp i Molde :clap ( Rundet 16-20.mars) Ny melding kommer.
For å ikke komme med Of Tropic - så blir alle nyheter lagt ut på www.takeforum.com/flyspotter under driftsmeldinger. Det er bare å følge med der og da.
Tror vi har en til utlån - kanskje til en som bor nordover fra trondheim - som bor høyt og kan dekke områdene fra Brønnøysund - nærmere Bodø for å dekke fra Trondheim og nordover.
Noen som kan sette opp en slik for å glede andre

Hvis man ser på min i Oslo ( 193.217.17.224 ) på VNC så dekker den helt til Stavanger når den er i høyden 30 - 36.000 fot - så hvor den i Nord skal settes opp ?? Kom med forslag eller idèr slik at Norge blir dekket bedre.
Fortsatt god flyhelg.
Jan