SBS-1 -Nyheter.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Jeg vil meddele at det meldt seg 2 nye som vil sette opp SBS-1 bokser og vil legge dette ut på nettet på lik linje som våre øvrige.

En blir satt opp i Stavanger :clap ( Rundt 7-10 mars) Ny melding kommer !

En blir satt opp i Molde :clap ( Rundet 16-20.mars) Ny melding kommer.

For å ikke komme med Of Tropic - så blir alle nyheter lagt ut på www.takeforum.com/flyspotter under driftsmeldinger. Det er bare å følge med der og da.

Tror vi har en til utlån - kanskje til en som bor nordover fra trondheim - som bor høyt og kan dekke områdene fra Brønnøysund - nærmere Bodø for å dekke fra Trondheim og nordover.

Noen som kan sette opp en slik for å glede andre ;)

Hvis man ser på min i Oslo ( 193.217.17.224 ) på VNC så dekker den helt til Stavanger når den er i høyden 30 - 36.000 fot - så hvor den i Nord skal settes opp ?? Kom med forslag eller idèr slik at Norge blir dekket bedre.

Fortsatt god flyhelg.

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

For å ikke komme med Of Tropic - så blir alle nyheter lagt ut på www.takeforum.com/flyspotter under driftsmeldinger. Det er bare å følge med der og da.

Det er vel noe av det minste Of Topic spør du meg, så bare fortsett å legge ut nye driftsmeldinger her også du, om vi skulle være så 'uheldig' å glemme å sjekke oppdateringene på takeforum.com

Takk for at du står på, og god helg... ;)

Originally posted by Spanair

Originally posted by ATC-flyradar

Det er vel noe av det minste Of Topic spør du meg, så bare fortsett å legge ut nye driftsmeldinger her også du, om vi skulle være så 'uheldig' å glemme å sjekke oppdateringene på takeforum.com

Takk for at du står på, og god helg... ;)

Takker for det, vi for se hvordan interessen er her da :question: - Har tro på at noen her på forumet ser på dette !!

Så vi for se da :old

Trafikken taler vel for seg .... og det er mange som leser forumet anonymt ogsaa.

Staa paa! Vi er mange som har stooor glede av radar'n!

Ikke i det hele tatt!! Og giraffen til venstre blir vel en bra antenne!!! :p

Apropos .. hva slags antenne har du i tankene? Med skikkelige greier burde du kunne plukke fly temmelig langt ut ....

Antennen skal være ca 40 cm
Koaks kabel ned til pcen, ca 7 meter, tror eg
Burde hjelpe det

Dette var gledelige nyheter, da får jeg enda mere å se på her.
Flott jobba til Jan og de som har tatt imot utstyret for montering hjemme hos seg selv. :clap

Airbus 330. :smile2

Back