Saudi @ OSL

• Thread starter Thread starter PC
  • Start date Start date

PC

ScanFlyer Blue
Ikke det beste været men noen bilder ble det;)

sv-744-tfamv-osl-181109.jpg

sv-744-tfamv-osl-181109-6jpg.jpg

sv-744-tfamv-osl-181109-2.jpg

sv-744-tfamv-osl-181109-5.jpg

sv-744-tfamv-osl-181109-4.jpg

Sundt Air leaser vel en maskin med delvis Saudi Arabian Airlines bemaling. Maskinen Saudi kom med idag er vel leaset fra Air Atlanta :)

Den ser jo ut som en passasjer-versjon. Er det hadj- flyging eller en "kamuflert" frakt-flyging?

Avg. Til Rutenr Flyselskap Gate Status
14:50 Jeddah/King Abdulaziz SV5283 Saudi Arabian Airlines 53 Avreist 15:20
?

Vi begynner å bli bortskjemte som jobber på OSL, kommer mange spennende maskiner til tider.

Fine bilder du fikk! :D Mine kommer senere...

Denne taxet til og parkerte ved gate 53. Da de kontaktet tårnet spurte de (på norsk) om de hadde fått tak i noen rød løper. Nei de hadde ikke fått tak i noen svarte tårnet, men de var cleared to land :) Da de ba om taxeclearence var det en mer "utenlandsk" stemme som snakket.

Dessuten kom det en flokk med politisykler kjørende til terminalen en stund før de kom i dag.

Fine bilder du fikk! :D Mine kommer senere...

Denne taxet til og parkerte ved gate 53. Da de kontaktet tårnet spurte de (på norsk) om de hadde fått tak i noen rød løper. Nei de hadde ikke fått tak i noen svarte tårnet, men de var cleared to land :) Da de ba om taxeclearence var det en mer "utenlandsk" stemme som snakket.

Dessuten kom det en flokk med politisykler kjørende til terminalen en stund før de kom i dag.

Var norsk kaptein som fløy denne maskinen....

Sundt-folket er jo sjekket ut på 744 .. men Air Atlanta har jo også en del norsk crew i stallen ..

Traff flygerne som skulle fly maskinen til Jedda. De var skandinaviske. Co piloten var Svensk og viste meg mange flotte bilder fra fly turer rund hele verden. selv falklandsøyene har de vært på. Der ble de eskortert inn med Tornados. Kjempe hyggelig gjeng.

Back