SAS har begynt å slippe noen av nyhetene for kommende vinter. Av nye ruter skal følgene være kjent i følge checkin.dk
København-Torino
Oslo-Kiev
Stockholm-Luxembourg
Står ikke noe om frekvens, oppstart eller flytype på de to andre
Startet opp i forbindelse med OL og røk ikke lenge etterpå. SAS har vel hatt charter til Torino de siste årene, men husker ikke i farten fra hvor og for hvem.Norwegian har hatt ruter til Torino, men jeg tror ikke disse eksisterer lenger.
Startet opp i forbindelse med OL og røk ikke lenge etterpå. SAS har vel hatt charter til Torino de siste årene, men husker ikke i farten fra hvor og for hvem.
Også interessant å se at SAS ikke flyr til "hovedflyplassen" i Kiev, men IEV som vel også ligger nærmere sentrum sammenlignet med KBP.
Håper det ikke blir av typen; Stavanger - Houston, for det var vel bare SAS som hadde troen der.
Er det bare meg som håper på Værnes-Atlanta her? ^_^
Trodde Mosjøen-Atlanta var mer markedstilpasset for deg?
Absolutt, IEV er liten og funksjonell city-flyplass og en kort taxitur fra sentrum. Et ankepunkt er lang koe i passkontrollen ved ankomst av A320 og 737.
KBP er langt lenger unna sentrum og mye stoerre, men mindre funksjonell. Det bygges visstnok en toglinje dit, men aapner ikke med det foerste, tror jeg.
Togforbindelsen til KBP er up and running.
SK4845 OSL1455 – 1605BHX 73W 21DEC19 / 05JAN20
SK4845 OSL1455 – 1605BHX 73G 26DEC19
SK4846 BHX1655 – 1955OSL 73W 21DEC19 / 05JAN20
SK4846 BHX1655 – 1955OSL 73G 26DEC19
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.