Trety ScanFlyer Rusty 9 Mar 2010 #61 Re: SAS vil gjenåpne København-Shanghai ph-ndr said: Har du britiske aner? Click to expand... Hva mener du?
Re: SAS vil gjenåpne København-Shanghai ph-ndr said: Har du britiske aner? Click to expand... Hva mener du?
U Utflyttet Ute på tur 9 Mar 2010 #62 Re: SAS vil gjenåpne København-Shanghai Trety said: Hva mener du? Click to expand... Det der var vel forumets kraftigste understatement, noen sinne? -A
Re: SAS vil gjenåpne København-Shanghai Trety said: Hva mener du? Click to expand... Det der var vel forumets kraftigste understatement, noen sinne? -A
TOS ScanFlyer Mile High Club 9 Mar 2010 #63 Re: SAS vil gjenåpne København-Shanghai Trety said: Hva mener du? Click to expand... Ikke vet jeg, men briter har en fin egenskap i å kunne benytte seg av understatements. Jeg vet ikke om det var noe slikt ph-ndr er inne på?
Re: SAS vil gjenåpne København-Shanghai Trety said: Hva mener du? Click to expand... Ikke vet jeg, men briter har en fin egenskap i å kunne benytte seg av understatements. Jeg vet ikke om det var noe slikt ph-ndr er inne på?
Trety ScanFlyer Rusty 9 Mar 2010 #64 Re: SAS vil gjenåpne København-Shanghai Hehe, sånn ja - da skjønte jeg hva du mente :lol: Har ikke britiske aner, men det var egentlig bare en naturlig og forsiktig konklusjon som følge av det du skrev.
Re: SAS vil gjenåpne København-Shanghai Hehe, sånn ja - da skjønte jeg hva du mente :lol: Har ikke britiske aner, men det var egentlig bare en naturlig og forsiktig konklusjon som følge av det du skrev.