SAS utvider IC-flåten med en A340 - LN-RKP

Re: SAS utvider IC-flåten med en A340

38793_1210054187.jpg

86743_1338057604.jpg

art-Lan-A3430-Business-Class-20-1--420x0.jpg

har prøvd LAN sine A340 og kan bekrefte at setene er meget behagelig

Re: SAS utvider IC-flåten med en A340

Noe nytt om hvor denne vil bli brukt? OSL-EWR har jo vært nevnt, pluss kun bruk som resevefly har vært nevnt.

Re: Den "nye" SAS A340

Er det noen som har innsikt i hvilke ruter denne kommer til å bli brukt på, og hva som skjer med de som har bestilt Y (Economy Extra)?

Det samme lurer jeg på - har SAS noe plan for hvordan man håndterer passasjerer i Economy Extra ved bytte til denne maskinen :)? Noen som har innsideinformasjon om dette?

Jag tror problemet är mindre än många tror.
Efterfrågan på eco extra och C brukar vara lågt under sommaren. SAS överbokar monkey klass på interkont mycket kraftigt under sommaren av den anledningen.

Mener det var snakk om 6 år hvis jeg ikke tar feil, jamfør den første tråden om denne maskinen :)?

Denne A340 er et reservefly, husk sidste sommer!!!.
Skal være med til at forhindre samme kaos.. Dette er der vist skrevet om før, vil jeg mene.
Denne A340 bliver nok ikke fast scheduleret, men kommer ind hvis der viser sig et behov.
Hilsen Ole

Denne A340 er et reservefly, husk sidste sommer!!!.
Skal være med til at forhindre samme kaos.. Dette er der vist skrevet om før, vil jeg mene.
Denne A340 bliver nok ikke fast scheduleret, men kommer ind hvis der viser sig et behov.
Hilsen Ole

Det er helt riktig, denne skal ikke fly noen bestemt rute, men kan dukke opp på alle rutene.
Hva som gjøres med eco-extra, eller SAS plus som det snart vil hete vet jeg ikke. Men sikkert noen som vet :-)
Forventet å begynne å kunne fly fra 1 juli.

Det är nästan ironiskt att "resevplanet" ex LAN A340 sannolikt kommer bli top of the line hos SAS när det gäller inflight comfort och IFE.

Re: Re: Den "nye" SAS A340

Det er helt riktig, denne skal ikke fly noen bestemt rute, men kan dukke opp på alle rutene.
Hva som gjøres med eco-extra, eller SAS plus som det snart vil hete vet jeg ikke. Men sikkert noen som vet :-)
Forventet å begynne å kunne fly fra 1 juli.

SAS plus brukes vel ikke på IC flighter, er vel kun innenlands og intra Europa.

Litt info som jeg snublet over en tid tilbake.

Attachments

• uploadfromtaptalk1369138466712.jpg
    uploadfromtaptalk1369138466712.jpg
    44.6 KB · Views: 1,037

Den siste linjen der sier "End of lease agreements".

Hvilke lease er det som løper ut på andre store SAS-busser de neste par årene?

-A

Back