Synd han ikke nevnte oss (WF) .. vi var saa godt som ajour allerede da foerste fly lettet .. 
Kommentar i Aftenposten av TOR W. ANDREASSEN, professor og leder av Institutt for markedsføring, Handelshøgskolen BI
http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article3703287.ece

Kommentar i Aftenposten av TOR W. ANDREASSEN, professor og leder av Institutt for markedsføring, Handelshøgskolen BI
Sure kunder. Nettavisen E24.no forteller at mens SAS mottok 35000 refusjonssaker i forbindelse med askeutbruddet på Island, har Norwegian druknet i nesten fire ganger så mange henvendelser fra sine kunder. Gitt saksbehandlingstiden begynner Norwegians kunder å surne. Servicesjelen i de to selskapene viser seg i vanskelig tider. Den ene har skjønt det den andre sliter med. Jeg vet hvor jeg ville plassert ledige midler.
http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article3703287.ece