• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS trafikktall april 2012

Norwegian skrev mye om påskeeffekten i sine trafikktall (jf. en annen tråd), altså at plasseringen av påsken gjorde at veksten ikke ble så stor "som vanlig". SAS nevner ikke dette med et ord, så hva er påskeeffekten hos SAS?

Såvidt jeg har fått med meg er påsken en dårlig periode for forretningsreisende. Noen dager er også svært gode for fritidsreisende; starten og helt på slutten. Iår var deler av starten på påsken i mars, og dermed ble april noe dårligere ift. fritidssegmentet. Antar at det rammer DY noe hardere enn SAS. Og kan forklare den noe beskjedne veksten DY opplevde. DY hadde også svært gode veksttall i mars.
 
Back
Top