SAS tilbyr nå enveis award biletter med Star Alliance

Re: SAS tilbyr nå enveis award biletter med Star Alliance

Positivt med enveis - særlig for alle de som skal til RGN utover vinteren.

Ser ellers at prisen for F til Nord-Amerika har økt til 150.000. Ingen voldsom økning, men er det noen som ser prisstigning innenfor andre soner?

Kan ta de viktigste endringene, fra Europa til...
- North/Central Africa & Middle East M -10K, C -20K, F -25K
- India C og F -10K
- Hawaii F -5K
- North & Central America F +5K
- South America & Caribbean, Southern Africa, South East Asia og Central Asia & Far East Asia C +5K, F +10

Domestic Europe M og C -5K

innad i far east asia var 45k, nå 50k i C.

Kjapt spm, ser på en tur til New York i C. Har funnet følgende tur:

Osl - Cph (SAS)
Cph - Geneva (SAS)
Geneva - JFK (Swiss)

Reisen skjer samme dag, alle legs er i C. Hvordan vet jeg hvor mye denne vil koste i feks fuel og airport tax? Er det noen form for enkel utregning av det? Kunne også tenkt meg å booket denne nå, selv om jeg er litt usikker på datoen. Er det da vanskelig om jeg vil booke om til en annen dato, og er jeg avhengig av at det er med samme selskap?

Edit: Og hva vil dette koste for 2 personer med Eurobonus poeng? Blir litt forvirret på hva som gjelder siden det er en miks av Swiss og SAS.

Last edited:

Kjapt spm, ser på en tur til New York i C. Har funnet følgende tur:

Osl - Cph (SAS)
Cph - Geneva (SAS)
Geneva - JFK (Swiss)
...
Edit: Og hva vil dette koste for 2 personer med Eurobonus poeng? Blir litt forvirret på hva som gjelder siden det er en miks av Swiss og SAS.

Uttak etter Star Alliance-tabellen. Taxes/fees finner du ved å gjøre en vanlig C-klasse-booking en plass der du kan sjekke taxes/fees/fuelsurcarge.

Forslag til sted jeg kan sjekke taxes/fees/fuel? Første gang jeg skal booke en *A som ikke er SAS :) Takk for svar!

Forslag til sted jeg kan sjekke taxes/fees/fuel? Første gang jeg skal booke en *A som ikke er SAS :) Takk for svar!

Du kan jo sjekke på sas.no og swiss.com for eksempel, bare å bryte opp turen så får du en indikasjon ;)

Aha, det tenkte jeg ikke på. Takk for hjelpen, det ble rett over 4000kr totalt for 2 personer.

Kan dette bookes paa nett? (Jeg regner ikke med det).

Back