SAS starter Stavanger - Manchester

Someone

Moderator
Medlem
SAS forsetter å dra nytte av "Solskjær" effekten ser det ut som, og annonserer oppstart av Stavanger-Manchester fra 8 november. 2x ukentlig, med avganger på fredag og mandag. Satt opp med 737 materiell
Siden de nå går inn her, så antar jeg de har brukbare bookingtall på BGO-MAN fra før?

https://www.sasgroup.net/en/sas-is-starting-a-direct-service-from-stavanger-to-manchester/

SAS is responding to the great interest in English football by introducing a new direct service from Stavanger to Manchester. The service will be operating all year round, with two departures a week.

Kan dette være en smart satsing da ?
Jeg ser liksom ikke for meg at 350 personer skal over hver fredag fra Stavanger....?

Du er heller ikke langt fra f.eks. Liverpool, Sheffield. Leeds, Birmingham ... Du fyller raskt flyet med fans fra klubber i dette området.

Motsatt vei blir vel imidlertid kanskje en utfordring, men det er sikkert en del som reiser man-fre for å få med seg midtukekamper, som f.eks. europacup'ene ..

Det ser ut som den er tilbake i mars, men når den startet ble omtalt av SAS som en helårsrute. Nå blir det mer sånn mars til mai + september til november ?

Rart å ta pause fra en rute allerede nå og særlig nå som det spilles så mange kamper i Premier League.

Back