SK SAS starter København-Seoul - September 2025

En ting er å ikke finne noe direkte hos SAS, men siden du heller ikke får opp noe på Google så virker det som om du gjør noe forskjellig fra oss andre...Har du dobbelsjekket at du søker på Seoul ICN og ikke Seoul GMP ?

1759738230369.webp

Hmm.. Jeg er ikke overraskende nok en helpdesks mareritt.. Men dette er det jeg får opp. Jeg kommer nok til å flure når jeg skjønner hva det er, men nå er det tomt:

Attachments

• SEOUL 2.webp
    SEOUL 2.webp
    34.1 KB · Views: 16
  • Seoul 3.webp
    Seoul 3.webp
    30.7 KB · Views: 15
  • Seoul.webp
    Seoul.webp
    28.8 KB · Views: 15
SAS flyr ikke til Seoul på lørdager, så test en annen utreise dag. Du må også huke av for "laveste pris" for å få opp priser i kalenderen ser det ut til. Her søker jeg for "5 voksne":

1759745954918.webp

SAS flyr ikke til Seoul på lørdager, så test en annen utreise dag. Du må også huke av for "laveste pris" for å få opp priser i kalenderen ser det ut til. Her søker jeg for "5 voksne":

View attachment 56912
Takker.. Men det kom null opp på åpent søk?.. Men jeg lærer nok. PS! Kan man betale meg cash+poeng på disse rutene?

Attachments

• Seoul 3.webp
    Seoul 3.webp
    30.7 KB · Views: 7
Takker.. Men det kom null opp på åpent søk?.. Men jeg lærer nok. PS! Kan man betale meg cash+poeng på disse rutene?

Ja, man kan det:
1759746414498.webp

Men en merkelig SAS-IT-snurr her, når jeg søker rundt de datoene dine som kommer ingenting opp, men flytter jeg det en uke frem, så kommer det opp masse forslag.

Back