R rhusberg ScanFlyer Silver 26 Aug 2010 #1 Hei, Jeg mener å huske at jeg har sett en profiltegning av denne maskinen med Lillehammer 94 på, her på forumet. Stemmer det, og vet noen isåfall hvem som laget denne ?? Hilsen Ruben
Hei, Jeg mener å huske at jeg har sett en profiltegning av denne maskinen med Lillehammer 94 på, her på forumet. Stemmer det, og vet noen isåfall hvem som laget denne ?? Hilsen Ruben
Olebno ScanFlyer Gold 26 Aug 2010 #3 Og jeg har en 1:200 model av LN-RLR på hylla ;-)) To fly ble malt i OL farger, SE-DPS og LN-RLR.
R rhusberg ScanFlyer Silver 27 Aug 2010 #4 Hei Kurt, Jeg sendte deg en email til adressen jeg fant pånettsiden din. Fikk du den ? Hilsen Ruben
adressa ScanFlyer Silver 27 Aug 2010 #5 Olebno said: Og jeg har en 1:200 model av LN-RLR på hylla ;-)) To fly ble malt i OL farger, SE-DPS og LN-RLR. Click to expand... Kan vi ikke se bilder av den?
Olebno said: Og jeg har en 1:200 model av LN-RLR på hylla ;-)) To fly ble malt i OL farger, SE-DPS og LN-RLR. Click to expand... Kan vi ikke se bilder av den?