SAS Q3 2017 - Bedre enn ventet

FY2020 for SAS går vel fra november 2019 til oktober 2020.

I mellomtiden bør de nok ha et svar på om de skal ha flere haul-fly en de 8 maskinene i bestilling. De er også nødt til å bestemme seg for hva de skal gjøre med short-haul.
 
Dette viser tydelig at det må kuttes og spares enda mer på crew....

Det viser at man nå har muligheten til å få tilbake troverdigheten hos finansinstitusjonene og dermed få bedre rater når 737'ene skal fornyes. Og tror du ikke SAS på flekken hadde sikret seg et knippe langdistansefly nå hvis de hadde hatt midler? Det er svinedyrt å være fattig, det har SAS virkelig fått merke de siste 5 årene.

Den sørgelige realitet er at grep som tidligere var urealistiske nå må tas, og det er å håpe at de ihvertfall er redeligere i ansettelsesforholdene sørpå enn det konkurrenten har vært. Og om de også kan bruke dem til ekspansjon i ikke-skandinaviske markeder ville det vært flott. Men la dem komme igang først ...
 
Det viser at man nå har muligheten til å få tilbake troverdigheten hos finansinstitusjonene og dermed få bedre rater når 737'ene skal fornyes. Og tror du ikke SAS på flekken hadde sikret seg et knippe langdistansefly nå hvis de hadde hatt midler? Det er svinedyrt å være fattig, det har SAS virkelig fått merke de siste 5 årene.

Den sørgelige realitet er at grep som tidligere var urealistiske nå må tas, og det er å håpe at de ihvertfall er redeligere i ansettelsesforholdene sørpå enn det konkurrenten har vært. Og om de også kan bruke dem til ekspansjon i ikke-skandinaviske markeder ville det vært flott. Men la dem komme igang først ...

Why bother de flyr jo ikke DC-10 fra Athen lenger;)
 
Noen av "tall knuserne" som finner noe negativt i tallene etc? Liklukt i skapene? Eller er det gull å grønne skoger?
 
Back
Top