SAS Plus billett hos andre selskaper (code-share m.v.) (StarAlliance)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Plus billett hos andre selskaper (code-share m.v.)

New York er egentlig uaktuelt for destinasjoner vest for Mississippi. New Orleans/Houston går med et nødskrik, men da er man sabla trøtt innen man kommer seg til hotellet, med mindre man får en tidlig connection.

Hvis det ikke går med LAX/SFO, så kan man vurdere overnatting på ORD, og deretter tidligste morgenfly videre. Man våkner jo 03:00 uansett.

Overnatting i ORD? På den tiden det tar deg og få bagasje og komme til det nærmeste hotellet så kunne du nesten vært i Vegas. Og tviler du vil stå i den køen uten TSA Precheck neste dag.

Overnatting i ORD? På den tiden det tar deg og få bagasje og komme til det nærmeste hotellet så kunne du nesten vært i Vegas. Og tviler du vil stå i den køen uten TSA Precheck neste dag.

Bagasjen må du uansett hente, og det skjer etter Immigration. Så må du ta toget til domesticterminalen.

Poenget er at man som minimum bør ha to timer til neste fly. CPH-ORD lander 18:05, neste UA flight til Las Vegas går 20:04 og lander 22:15 lokal tid. Ferdig innsjekket på hotellet rundt 23:00 og da er det stort sett bare å køye. Hver sin smak men det er i allefall et alternativ man kan vurdere, spesielt på jobbreiser.

Har man *G så har ofte UA fastrack, men usikker på om de har det på ORD. Skal dit om et par uker så da får vi se.

Re: Generelle spørsmål om Eurobonus

Takk for svar begge to. Da ble tur til las vegas med mellomlanding og 6 timer i 737-900 relativt lite aktuelt...

Etter å ha reist flere ganger med SAS til USA via ORD eller EWR når man skal til vestkysten, sa jeg stopp.

For noen år siden bestemte jeg meg for å kun fly vestkysten når jeg skal ditt. Jeg var så lei de 4 - 6 timene flyrese i USA.

Jeg har vært flere ganger i Las Vegas (LAS) og noen ganger har jeg reist med fly (bestilt separert billett) og en gang reiste meg med Buss. Buss LAX-LAS var en opplevelse for livet.

Status
Not open for further replies.
Back