SAS Oslo - Chicago?

Sannsynligvis mer penger å tjene på å sende den østover om vinteren ... kommersielt er det nok fornuftigst med den begrensede flyparken man har. Men den ligger inne med 4 ukentlige i ruutetabellen ihvertfall ...

SAS har jo offentlig uttalt at 907/908 skal være en helårsrute med daglige avganger, og at de ikke har planlagt å legge den ned etter kort tid slik det her konspireres om. La nå ruta komme igang før det dukker opp flere konspirasjonsteorier om både det ene og det andre. Husk at cargo'en som er en vesentlig faktor i et lønnsomhetsperspektiv ikke synes på verken amadeus eller andre lignende tools, og gjør det umulig for menigmann i gata å synse om økonomien.

Forøvrig var det vel Chicago denne tråden handlet om, og det sier seg selv at hvis ingen andre IC ruter skal kuttes, så må det inn mer flygende materiell. Frem til SAS kommer med en uttalelse om at de har kjøpt seg inn på mer duraluminium, så er det vel ikke noe å diskutere engang?

Sannsynligvis mer penger å tjene på å sende den østover om vinteren ... kommersielt er det nok fornuftigst med den begrensede flyparken man har. Men den ligger inne med 4 ukentlige i ruutetabellen ihvertfall ...

Bare for å være sikker, så mener du 4 ganger i vinterprogrammet neste år? Ser den ligger inne daglig til sommeren.

Om de går ned til 4 ganger daglig i vinterhalvåret så er det helt greit, så kan vi kanskje håpe på at det kommer en annen østlig destinasjon i stedet de 3 andre dagene? :)

Ja, jeg mente vinterprogrammet, men det kommer neppe noe nytt, Vinteren er jo vedlikeholdstid, så det kappes jo gjerne litt frekvenser her og der for å få plass til dette.

OSL-EWR Salgbar joda, men til 8000kr en vei....

Det er vel i praksis det man kan kalle fullbooket. Jeg betaler ikke 8000 for OSL-EWR når man kan betale samme pris t/r OSL-ARN-EWR-ARN-OSL

Så lenge det er ledige seter ville jeg ikke kalle den fullbooket.
Fullbooket er når det er fullt på flyet. Og det finnes jo tydeligvis seter = ikke fullbooket.

Så lenge det er ledige seter ville jeg ikke kalle den fullbooket.
Fullbooket er når det er fullt på flyet. Og det finnes jo tydeligvis seter = ikke fullbooket.

Om du bruker lavpriskalenderen og velger utreise f.eks 8.april og hjemreise 17.april, så står det riktignok at prisen er NOK 8000 hver vei. Men når du trykker deg videre på søk, så blir prisen plutselig henholdsvis NOK 2500 og NOK 2300 pr strekning, så det er nok langt ifra utsolgt med de prisene...

Back