• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS og "nye" A340, hva er siste rykte/nytt?

Re: SAS og

Nei, du får nok ta deg en runde bakover, eller spørre på PA'en om det er noen fra Scanair forumet ombord :p

Joda, det funker med en liten forespørsel på en lapp. Selv om det er veldig strengt i disse dager, så er det klart at folkene foran setter stor pris på et besøk av en flyinteressert Forumist. Var selv i cockpit på vei til Azorene sist høst, tror alle involverte syntes det var hyggelig.

Det går ihvertfall an å gjøre en forespørsel, det er jo captain som bestemmer!

Originally posted by JetBlue
Det går ihvertfall an å gjøre en forespørsel, det er jo captain som bestemmer!

Riktig! Som min farmor pleide å si: Snille barn spør ikke,får ikke heller!

På min forrige tur med SAS IC til EWR spurte vi faktisk pursern om hun kunne ta ett bilde av FD, hu var veldig keen på at vi skulle knipse bakre galley..og hu sku knipse oss poserende forran twistskåla.. men FD var ikke mulig. :huh:

Originally posted by Thomas

På min forrige tur med SAS IC til EWR spurte vi faktisk pursern om hun kunne ta ett bilde av FD, hu var veldig keen på at vi skulle knipse bakre galley..og hu sku knipse oss poserende forran twistskåla.. men FD var ikke mulig. :huh:

Var det "min" purser isf er jeg not surprised

Btw; det var ikke forrige IC tur, det var the_one_before.

Du får legge ut "skiftplanen" din Stein! ;)

Originally posted by Thomas
"Problemet" med besøk er vel at de i kabinen ikke engang gidder/orker jobben med å spørre dere der fremme, og da hjelper det vel ikke hvem som sitter der.

SAS pleier da være veldig greie? 3 siste flighter med SK har vært i cockpit, og en gang tidligere satt jeg siste to timene på en 333 fra ORD til ARN.

Bare å spørre, verste man kan få er et nei!:smile2

Back