• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS og El Al med codeshare

El Al Israel Airlines and SAS later this week plans to launch reciprocal codeshare partnership between Scandinavia and Israel, via various points in Europe. Planned codeshare routes listed below are to commence on 01FEB24.

El Al operated by SAS
Copenhagen – Amsterdam
Copenhagen – Berlin
Copenhagen – Frankfurt
Copenhagen – London Heathrow
Copenhagen – Milan Malpensa
Copenhagen – Munich
Copenhagen – Paris Charles de Gaulle
Copenhagen – Rome Fiumicino
Copenhagen – Zurich
Oslo – Amsterdam
Oslo – London Heathrow
Oslo – Milan Malpensa
Oslo – Paris Charles de Gaulle
Oslo – Rome Fiumicino
Oslo – Zurich
Stockholm Arlanda – Amsterdam
Stockholm Arlanda – Berlin
Stockholm Arlanda – London Heathrow
Stockholm Arlanda – Milan Malpensa
Stockholm Arlanda – Paris Charles de Gaulle
Stockholm Arlanda – Rome Fiumicino
Stockholm Arlanda – Zurich

SAS operated by El Al
Tel Aviv – Amsterdam
Tel Aviv – Berlin
Tel Aviv – Frankfurt
Tel Aviv – London Heathrow
Tel Aviv – Milan Malpensa
Tel Aviv – Munich
Tel Aviv – Paris Charles de Gaulle
Tel Aviv – Rome Fiumicino
Tel Aviv – Zurich
https://www.aeroroutes.com/eng/240129-sklycodeshare
 
Uten å starte den "åpenbare" politiske diskusjonen, spør jeg meg: hvorfor? Og hvorfor nå?

Fordi avtalen ble inngått i fjorsommer, og publisert nå ifbm at avtalen starter.
Fordi El Al og SAS så nytten av og samarbeide.
 
Når la SK ned CPH-TLV? Den gikk vel med A319? I perioden før det var det vel en MD83 rute?

Det har vært Caravelle og DC-8 også på den ruten. Muligens også et forsøk med A300, men det kan hende jeg husker feil der...

Espen
 
Back
Top