Re: SAS og eierskiftet - rutetråden
De er meget langt fremme. Det gælder også opgraderingen af BOS-ruten. SAS ville ikke fordoble kapaciteten der uden at have et samarbejde med DL på plads. Det har sandsynligvis været igang inden AF/KLM-buddet blev officielt. Alle parter har kun en interesse i at JV samarbejdet bliver stort og stærkt.
Jeg forventer også, at der er noget igang angående LHR og Virgin Atlantic, samt at vi snart ser nogle ændringer på ruter til/fra AMS og CDG, såsom større fly etc.
Hvor langt kan man anta samtalene med Delta kan ha kommet her? De bytter vel neppe fra T7 til T1 på JFK og legger til 2x daglig (strengt tatt 13x ukentlig) uten at noen har tatt en Teams-samtale til Atlanta først?
De er meget langt fremme. Det gælder også opgraderingen af BOS-ruten. SAS ville ikke fordoble kapaciteten der uden at have et samarbejde med DL på plads. Det har sandsynligvis været igang inden AF/KLM-buddet blev officielt. Alle parter har kun en interesse i at JV samarbejdet bliver stort og stærkt.
Jeg forventer også, at der er noget igang angående LHR og Virgin Atlantic, samt at vi snart ser nogle ændringer på ruter til/fra AMS og CDG, såsom større fly etc.