SAS og AmEx deler ut gratis loungepass

LNv22

ScanFlyer Gold
Fikk akkurat denne e-posten, med link til registrering. Rettet mot SAS AmEx kortholdete.

Nå kan du få gratis inngang til SAS' Business Lounge på Gardermoen i januar!

Nå kan du få gratis inngang til SAS' Business Lounge på Gardermoen i januar!

Skal du reise utenlands i januar 2012? Da bør du benytte deg av denne muligheten!

Vi deler nå ut 500 gratis innganger til SAS' Business Lounge på Gardermoen til våre SAS EuroBonus American Express Card-medlemmer.

Voucheren gjelder fra 1.1. - 31.1.2012 og tilbudet gjelder til de 500 første som registrerer seg!

Vær en av de 500 som får dette tilbudet!
Kun én voucher per person. Frist for registrering 31.12.2011

Jo, men jeg tenker på selve nettsiden. Tviler på at de sjekker at alle faktisk er kortholdere, så folk kan jo prøve? :)

Jo, men jeg tenker på selve nettsiden. Tviler på at de sjekker at alle faktisk er kortholdere, så folk kan jo prøve? :)

Foruten at det er dårlig gjort mot de som faktisk har betalt for et kort og kunne tenke seg en slik voucher så har du vel i og for seg rett.

Denne skal altså brukes fra 1. januar?

"Voucheren vil bli sendt den 2.1.2012. Vi tar ikke ansvar for forsinkelser i postgangen"

Denne kom i posten idag. Det står ingenting om at man må reise med SAS for å benytte den (som passer bra for min del da det bare er Lufthansa som får gleden av å transportere meg i januar).

Denne kom i posten idag. Det står ingenting om at man må reise med SAS for å benytte den (som passer bra for min del da det bare er Lufthansa som får gleden av å transportere meg i januar).

Jeg fikk min også i dag - og der står det klart og tydelig:
Valid through 31 JAN 2012 - on SAS Group carriers only
(flights operated by SK/KF/WF)

Jeg fikk min også i dag - og der står det klart og tydelig:
Valid through 31 JAN 2012 - on SAS Group carriers only
(flights operated by SK/KF/WF)

Ha, ha, godt du sa fra. Jeg fikk bare brevet i hånden jeg, vouchern var gått i søpla.

Da er det bare å si fra hvis det er noen andre som har bruk for en.

Har dere som har fått noe forvarsel om pr mail om at dere var av de 500 heldige før de kom i posten?

Back