SAS Norge søker flere superreserver

Re: SAS Norge søker flere superreserver

Jada, men du er ganske alene paa en bensinstasjon ogsaa klokka 0300 naar drita fulle folk kommer hjem fra en tur paa byen. Aa si at aa vaere kabinansatt er noe helt annet enn aa jobbe paa en bensinstasjon, er i mine oeyne feil. Begge arbeidsplasser maa ta seg av folk av alle slag, i alle mulige situasjoner.

Originally posted by imm

Jada, men du er ganske alene paa en bensinstasjon ogsaa klokka 0300 naar drita fulle folk kommer hjem fra en tur paa byen. Aa si at aa vaere kabinansatt er noe helt annet enn aa jobbe paa en bensinstasjon, er i mine oeyne feil. Begge arbeidsplasser maa ta seg av folk av alle slag, i alle mulige situasjoner.

Da kan man slå sammen alle serviceyrker som har øyekontakt med kunden....

Originally posted by imm

Hvor mange bensinstasjoner forflytter seg gjennom opptil 10 tidssoner samtidig som den rister og skaker så kundene kaster opp (ofte bare meter fra der du inntar lunsjen din)? Og vips har en forsinkelse oppstått så arbeidsdagen din ble flere timer lengre enn planlagt? Selve arbeidsoppgavene kan sikkert være nokså like, men omstendighetene rundt en jobb i kabinen er ganske annerledes.

Originally posted by P.A. VIKING

Originally posted by imm

Da kan man slå sammen alle serviceyrker som har øyekontakt med kunden....

Ja, paa mange maater. Jeg har jobbet i ganske mange firmaer i forskjellige jobber. Jobbene er ulike, men ogsaa veldig like. Jeg kan ikke se hva det er saa spesielt aa vaere kabinansatt. I mine oeyne kan det umulig vaere saa mye mer krevende enn de fleste andre serviceyrker. Jeg er 100% sikker paa at jeg ville klart jobben uten problem, bortsett fra en ting: jeg er ikke glad i aa fly :)

Den eneste måten å finne ut om man tilfredsstiller kravene er å søke opptak. Så får man heller takke nei om jobben ikke faller i smak. Hyggelig miljø, treffer mange mennesker. Men du står opp i gryotta, jobber ofte lange dager, og sitter og slingrer baki der. Give it a try.

Jeg søkte denne jobben og har fått beskjed om å komme til intervju. Ifølge e-posten fra SAS må jeg sette av hele dagen siden det vil foregå ulike aktiviteter. Hva kan jeg forvente meg? Hvilke aktiviteter er det snakk om? Noen som vet?

Originally posted by WestAir

Jeg søkte denne jobben og har fått beskjed om å komme til intervju. Ifølge e-posten fra SAS må jeg sette av hele dagen siden det vil foregå ulike aktiviteter. Hva kan jeg forvente meg? Hvilke aktiviteter er det snakk om? Noen som vet?

Når skal du i vei WestAir?

Du kan vente deg personlighetstester, gruppearbeid, individuellt intervju, engelsk språktest m.m.

9hundre og noen søkere, så du må han noe som gjør at du er tilbake blant de 100 man trenger.

Takk for svar!! 12. november er dagen. Noen andre som erfaring med dette?

Lykke til, Westair
Blir det gratis kaffe på forummedlemene, da? ;)

Back