Noen som har en formening om hvor lenge ut mot våren en vinterrute er operativ?
Var utrolig fine connections mot TOS og med avgangstider/nattflygning som passer meg utmerket mtp jetlag.
Vinteren varer vel ofte til ca 26. mars i flyverdenen?
Satser på l
Til siste søndag i mars.
For SAS her betyr det dog siste avgang fra CPH fredag 29/3, basert på hva som ligger ute for salg nå
Er vel snaue 10% lenger i distanse, sikkert litt mindre i tid? Samtidig er vel A350 et knepp raskere enn A340-300 de brukte før
Da var det SE-RSF som fikk æren av å gjenstarte SK973, og dro fra CPH i går kveld.
Norse flyr heller ikke over Iran…
Når jeg legger ut et innlegg med utklipp fra Flightradar24... så kommer du med pisspreik og påstår at Norse heller ikke flyr over Iran... Hva tror du jeg gjør da?
Min kommentar var rettet til din kommentar hvor du skriver at SAS er eneste selskap som ikke flyr over Iran. Ikke noe mer enn det.
Så fortell meg hvilke europeiske selskap som unngår Iran da, og ikke løgn slik som sist. Hverken Thai Airways, Lufthansa, KLM, Air France eller Finnair unngår Iran.
Det var dog en mærkeligt aggresiv tone der anvendes her. Jeg tænker umiddelbart ikke at SAS sådan uden nogen bevæggrund vælger at flyve udenom Iran....
Dette var vel ruten til Norse i går? Ser ut som over Iran for meg?
Synd de ikke plukker med seg påsketrafikken og Songkran.....