Nytt kredittkort med reisebonus: Star Tour First

Fly med oss

ScanFlyer Gold
DNB og Star Tour har lansert kredittkortet Star Tour First. Det er et Visa-kort, og hver krone som belastes kortet gir 1 poeng. Oppstartsbonus er 30 000 poeng, noe som tilsvarer 300 kroner. Uttak kan gjøres i form av reiser hos Star Tour og TEMA-reiser. Et årsforbruk på kr 100 000 skulle da gi en tusenlapp i avslag på en sydentur, med mindre jeg har regnet feil. Så nå kan folk med charterfeber også havne på bonuskjøret, men jeg synes kanskje ikke bonusopptjeningen er så mye å skryte av, uten at jeg har brukt så mye energi på å regne det ut. Jeg skal ikke ha dette kortet :p

Mer info her: http://www.startourfirst.no

"First" og "Star Tour" hører liksom ikke sammen i samme setning i mitt hode iallefall.

Men det er jo mulig det bare er meg som er litt sær?

BF:drunk:

"First" og "Star Tour" hører liksom ikke sammen i samme setning i mitt hode iallefall.

Det samme med "First" og DNB... hvis disse kundene skal betjenes av de samme som i dag betjener "premiumproduktet" American Express EuroBonus Platinum, så kan det jo bli interessant. I tillegg ser jeg en liten navnekonflikt med First Card, som er et kredittkort som leveres av konkurrenten Nordea.

Det samme med "First" og DNB... hvis disse kundene skal betjenes av de samme som i dag betjener "premiumproduktet" American Express EuroBonus Platinum, så kan det jo bli interessant. I tillegg ser jeg en liten navnekonflikt med First Card, som er et kredittkort som leveres av konkurrenten Nordea.

"First" er på fly, ikke i bank!:old

Back