SAS med ny hjemmeside

Hmm, rent og pent, men har de oppgradert systemene bak, eller er det bare snakk om et nytt strøk med "maling"?
Tror ikke det er et ja/nei spørsmål. Det er nok kontinuerlig med utvikling og forbedringer som også foregår i backend av SAS sine systemer.

Tror ikke det er et ja/nei spørsmål. Det er nok kontinuerlig med utvikling og forbedringer som også foregår i backend av SAS sine systemer.

Har ikke SAS et prosjekt hvor de skal bytte hele stacken? Isåfall gjør de nok bare et minimum i backend før de bytter stack.

Da var den Norske også på plass
ved første øyekast ser det ikke så galt ut
savner egentlig den store reklamen til høyre på framsiden som viser hva som er på tilbud
nå må jeg trykke på tilbud på først ;)

Da var den Norske også på plass
Se der ja. Men de har en liten vei å gå med innholdet ennå. «Reisemål»-siden ser for eksempel ut til å være løftet rett fra det gamle oppsettet til det nye, og ser mindre pen ut. Og jeg lurer på hvilket flyselskap rutekartet de har der er for ... SAS er det i alle fall ikke. :old

Det å bestille billetter går i alle fall like seint som tidligere :(
siden bruker evigheter på å laste :(

Kall meg gjerne sær, men hadde det vært opp til meg hadde jeg sørget for å fikse opp på baksiden først, fremfor å gi brukerne falske forhåpninger om at sidene er blitt bedre. Den gamle forsiden var jo egentlig helt grei, det var ikke der skoen trykket, for å si det sånn. ;)

Kall meg gjerne sær, men hadde det vært opp til meg hadde jeg sørget for å fikse opp på baksiden først, fremfor å gi brukerne falske forhåpninger om at sidene er blitt bedre. Den gamle forsiden var jo egentlig helt grei, det var ikke der skoen trykket, for å si det sånn. ;)

Da hadde du måttet tilpasse den nye backend til både gammel og ny website. Er nok enklere å koble ny front til ønskede deler av gammel backend før man switcher. Er sikkert elementer på den gamle siden det er vanskelig å koble til den nye ...

Designet er fint da, men ser ut til å være endel bugs, igår slet jeg med å logge inn og når jeg først fikk logget inn så fikk jeg ikke logget ut, Men Så lenge det er shiny så er det egentlig greit! :D

Er litt forvirrende at under listing av bookingene står OSL listet som "Oslo, Alle flyplasser OSL"

Noen som vet om SAS har planer om å oppgradere resten av nettsiden også? Etter man trykker søk er jo alt det samme gamle.

Søkte tidligere i dag på en reise, uten å bestille, og i nå kveld kom denne meldingen opp på forsiden på sas.no. Ikke revolusjonerende, men gledelig at det skjer ting og at det jobbes jevnt med forbedringer. Bra!

Ser også at bakgrunnsbildet på skjermen endres etter hva slags destinasjon man søker på. For Milano var det selvfølgelig et fett arkitektonisk bilde. Fiffig...

Attachments

• Screen Shot 2014-11-11 at 20.16.27.jpg
    Screen Shot 2014-11-11 at 20.16.27.jpg
    47.9 KB · Views: 220
Last edited:
Back