Originally posted by EB
Les/kjøp Dagens Næringsliv i dag.
Originally posted by TOS
343-600
Originally posted by Trety
Originally posted by TOS
343-600
Hvordan ser denne ut?![]()
Originally posted by jens
det vil sige de skal bruge to maskiner.
Men i draften for s05 er ARN-NRT jo lagt op med 3*ugentlig med 343 måske det er der ekspansionen kommer - der er nok også flere 343 på brugtmarkedet
Originally posted by Trety
Originally posted by jens
det vil sige de skal bruge to maskiner.
Men i draften for s05 er ARN-NRT jo lagt op med 3*ugentlig med 343 måske det er der ekspansionen kommer - der er nok også flere 343 på brugtmarkedet
Men hvis jeg forstod artikkelen i dn.no riktig, var problemet at det ikke var flere slots tilgjengelig på NRT, og at man derfor ønsket større maskiner. Og siden jeg antar at A380 blir i største laget for SAS, er det min våte drøm at det dukker opp A346 i SAS-farger...![]()
I vanlig SAS fleetplanning stil (or lack of) køber/lejer man nok en 777-200ER og en 340-600 som ekstra kapasitet, den ene blir så ejet af SAS-Braathens, den anden af JK:wow:Originally posted by TOS
Blir ikke en A346 litt for lik de maskinene SAS allerede har..?Kanskje tiden er inne for å reintrodusere B747 i SAS-flåten??
![]()
jy
Originally posted by FBU 4EVER
Rykter om en A346 har florert en stund.Det er snakk om en mulig lease fra LH,men luftfartstilsynene vil sannsynligvis ikke tillate kryssoperasjon av både A330,343 og 346,og da får man én pilotgruppe til for å operere Intercont-flåten.
Men må man,så må man.... Regner med Intercont-utsjekk våren 2006 som det ser ut nå.Med en fugl til,så blir det tidligere.![]()
Har sagt det før og sier det igjen: Lange,slanke fly med store motorer (les MD-90,B757,A346,etc.) er "Pamela Anderson"-fly. 737-600 er "Moskva"-Marit Christensen.Dere vet hun som er så fet at hun triller ned fra stolen.![]()
Originally posted by EB
NOT! Man kan være uenig i mange saker - men å le av mulige oppsigelser ser jeg ikke poenget i....:naughty:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.