SAS MD80 and NAX 737NG 1:100

ATO468

Newcomer
Hej!

Det jag letar efter ifall någon vet var man kan få tag i det är en MD80 i SAS färgerna(nya) och Norshuttle 737-800NG med winglets i skala 1:100.

Vet någon var jag kan få tag på dessa modeller är jag otroligt glad och tacksam!

Lite ny på forumet.

En del tips i sticky-posten øverst i dette forumet .. ;)

DY selger periodevis modeller på sin billettskranke på OSL - også 1:100. MD80 i 1:100 er vanskelig å få tak i - ebay eller tilsvarende er ditt beste tips ...

Jeg kjøpte modell av DY, 800WL i billettluka til Norwegian på søndag. 1:100. (LN-DYC - Max Manus).

Ok. Så det finns att köpa på Gardemoen?
Vet ni om det finns något sätt man kan beställa. Har även hört att det finns någon modellbutik på gardemoen eller i Oslo. Kan detta stämma, vet att de haft en del SAS, men hittar inte den hemsidan igen.

Tack för svar!

Det flyet jeg kjøpte kostet vel rundt 400 kr. Men det var en av de store modellene.

Billettluka til Norwegian ligger i samme etasje som avgang/innsjekkingsområdet og billettluka ligger til venstre for sikkerhetskontrollen.

Fikk kjøpt LN-DYC (Max Manus) i billettluka i dag. Kostet som Twin Otter sa, rundt 400kr...

Kunne velge mellom LN-NOT (Eurovision med Piet Hein) (tror jeg hun dama sa) eller LN-DYC. Var bare 1:100 fly da.

Svaret ble DYC fordi jeg hadde fløyet den 28.06, som også var min første tur med Norwegian :)

Back