LN-MOW Flyklapper Medlem 6 Mar 2007 #2 Erik er en gammel kompis og gammel Trafikk-gutt fra FBU. Moro!
EB ScanFlyer Inventory Medlem 6 Mar 2007 #3 Så nå heier du på Lyn??? Hjemmelaget til oss her på vestkanten...:angry:
Concorde BA Concorde Sep 1998 6 Mar 2007 #4 Når det først skal være fotball, så bør det være Stabæk til tross for at de har ødelagt Fornebu!
LN-MOW Flyklapper Medlem 6 Mar 2007 #6 Originally posted by EB Så nå heier du på Lyn??? Click to expand... Jeg?? Hvorfor i all verden skulle jeg det...????
Originally posted by EB Så nå heier du på Lyn??? Click to expand... Jeg?? Hvorfor i all verden skulle jeg det...????
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 6 Mar 2007 #7 Originally posted by KennethGS Fornebu har vært død i mange år nå... Deal with it... Click to expand... Fornebu lever i beste velgående det. De har til og med fått flere postnumre! Get a life! Men jeg trodde det var snakk om en obskur IATA-kode LYN og ikke obskønt sirkus
Originally posted by KennethGS Fornebu har vært død i mange år nå... Deal with it... Click to expand... Fornebu lever i beste velgående det. De har til og med fått flere postnumre! Get a life! Men jeg trodde det var snakk om en obskur IATA-kode LYN og ikke obskønt sirkus