SAS' mangel på service får gjennomgå

Re: SAS' mangel på service får gjennomgå

Originally posted by Tommy777

Nei, det er ikke egg og bacon med stekte poteter.. Men det er gratis og helt kurrant, mye bedre enn det du får kjøpt ombord hos DY...

Det du får kjøpt ombord hos DY er da mye bedre enn de tørre rundstykkene du får gratis hos SAS. De har bl.a en ganske god pastasalat, og ganske gode varme wraps på litt lenger strekninger. Ikke gourmet mat, men helt kurant. SAS sin gratis mat vil jeg ikke kalle kurant engang. Mulig jeg har vært uhelidg selvsagt.

Originally posted by Someone

Jepp, Champers er gratis. Så spør neste gang :wink

Det må det da ha blitt nylig? Var ikke det når jeg fløy flex ARN-EDI for 1 år siden......og æsj da gikk jeg glipp av gratis sjampis for 1 mnd siden :(

dakars ;)

Originally posted by Someone

Jepp, Champers er gratis. Så spør neste gang :wink

Det må det da ha blitt nylig? Var ikke det når jeg fløy flex ARN-EDI for 1 år siden......og æsj da gikk jeg glipp av gratis sjampis for 1 mnd siden :(

Nei, det er ikke nylig. På intra europeisk har det vært gratis Champagne siden Economy Flex startet.. Jeg har ihvertfall alltid fått gratis Champers og jeg drikker Champers hver gang ;)

Her jeg sitter er det gratis Dom Perignon... ikke saann nesten-sjampis... :D

-A

Og her sitter jeg med en god Bayer.. champisen og vinen kan dere ha for dere selv ;)

alle skal vi spise og alle skal vi klage. Var en resturantsjef i Svg som engang sa at nordmenn klagde for lite på maten, tror ikke han henspeilte på flymat.
Men er rart det er det enkleste å klage på. Nå har jeg ikke prøvd det nye til Sasbraathens, men er stort sett fornøyd med noe å sette tenna i på en kort tur,
men må si at det jeg fikk på Klm til Ams i februar var som å få et slag i trynet.
Så hvert selskap, stort sett hver sin drittmat, bortsett fra noen hederlige unntak,
som f. eks Royal Jordanian..

Back