AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
SAS' mangel på service får gjennomgå
http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=16&ThreadID=201807&s=&page=1
Jeg synes det absolutt saklig kritikk som fremkommer her. Det er tydeligvis mange som unngår SAS pga manglende servering. At de nå "gjeninnfører service" ser ikke ut til å dempe på misnøyen. Gratis mat og drikke - gjerne på enklest mulig nivå, er hva de fleste av oss forventer, i alle fall etter at man har brukt milloner på å fortelle at man har blitt bedre.
http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=16&ThreadID=201807&s=&page=1
Jeg synes det absolutt saklig kritikk som fremkommer her. Det er tydeligvis mange som unngår SAS pga manglende servering. At de nå "gjeninnfører service" ser ikke ut til å dempe på misnøyen. Gratis mat og drikke - gjerne på enklest mulig nivå, er hva de fleste av oss forventer, i alle fall etter at man har brukt milloner på å fortelle at man har blitt bedre.