• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS longhaul-ruter Des. 1976/Jan 1977

Kjenner savnet når jeg ser slik nostalgi.
Husker jeg som tidlig tenåring samla med meg rutehefter fra ymse eksotiske, les LH/PA/TW..selskap, når jeg i min barndoms vår skulle på hytta med de gamle.
Spotting i fluktstolen uten kamera og atc radio.
Men artig var det å se i rutehefte hvem det kunne være som fløy over ( i nærheten ) av oss.
 
Særlig effektivt var det ikke for de som skulle til endestasjonen med haugevis av mellomlandinger
 
Jeg hadde elsket det :-)

Espen

I second that!
Hadde bare entusiastiske turer når jeg jobbet i Afrika på syttitallet.
Typisk rute med DC-8-62 etter endt jobb; Abidjan - Monrovia - Madrid - Dusseldorf - København , all in a days work før siste legg opp til Fornebu med Caravelle eller DC9.
En sosialantropologisk reiseopplevelse!
 
Back
Top