sail4fun
ScanFlyer Mile High Club
Ikke fri mat og drikke på SAS Plus?
•Gratis frokost
•Mat og drikke om bord er inkludert
Betyr det at dette forsvinner på innenriks? Det har faktisk fungert meget bra i det siste på BGO og TRD.SAS Plus
...
+ Priority baggage (International)
Betyr det at dette forsvinner på innenriks? Det har faktisk fungert meget bra i det siste på BGO og TRD.
Det er mulig at du har rett. Finner ikke noe om det jeg heller.Er dette en offentlig perk? Jeg finner ikke noe på sidene om prioritet på bagasje for billetter booket i business.
Jeg er ikke sikker på om manglende, blokkerte midtseter er det som evt. vil gjøre at Plus+Go ikke blir en suksess. På mine veldig mange reiser i Europa så må jeg si at antallet passasjerer helt der fremme, med porselen og ledige midtseter er veldig lite. SAS sitt økonomi ekstra-produkt har nok egentlig blitt så bra at det har utkonkurrert forretningsklassen. Jeg vil tro at hvis Plus-billetten inkluderer lounge, fast-track, grei mat, mye bagasje BÅDE innenriks og i Europa ellers så vil den nok appellere til mange. Jeg føler meg sikker på at SAS vinner mer enn de taper på denne omleggingen.
Og jeg innrømmer gjerne at rødvinen gjør seg bedre i et ordentlig glass...
Jeg er ikke sikker på om manglende, blokkerte midtseter er det som evt. vil gjøre at Plus+Go ikke blir en suksess. På mine veldig mange reiser i Europa så må jeg si at antallet passasjerer helt der fremme, med porselen og ledige midtseter er veldig lite.
Ståle;850709 said:Ikke fri mat og drikke på SAS Plus?
Jo ser ut sånn som jeg kan lese det på sas.no
Tipper det er fri BOB som er greia. De begynner å kalle BOB for Cafè og det er jo et tegn
Hva er BOB?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.