• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS Langruter i 1979

Spennende å lese. Dagens interkontinentale rutenett er ikke så ille med tanke på hvilke små land de skandinaviske er. Frekvensen på dagens ruter er også langt bedre i de fleste tilfeller. Hvilke nye destinasjoner ville være de mest aktuelle for SAS? San Fransisco har jo vært i planene. Comeback på Shanghai - ruten. Her på forum diskuteres det jo flittig om OSL - BKK bør åpnes.
 
Mitt tips er at det ikke åpnes en eneste ny IC rute før en ny eier er på banen, og de får bestemt hva de vil med Bolaget
 
Mitt tips er at det ikke åpnes en eneste ny IC rute før en ny eier er på banen, og de får bestemt hva de vil med Bolaget

Hm, ikke rare odd's på det tipset der ...


Men hva med å fly wetleas for Krabi i Jan-Feb når man skulle redusere litt i de ukene...
 
Back
Top