SAS kundeundersøkelse
For noen år siden fikk mange her på forumet mail med link til en kundeundersøkelse fra SAS hvor man blant annet måtte velge mellom hva som var viktigst av servering på flyet eller at flyet var i god teknisk stand. Fant ikke tråden sånn i farten, men slå disse gjerne sammen om noen klarer å finne den opprinnelige tråden.
Har nå mottatt en ny kundeundersøkelse på mail, og jeg er spent på hva som venter av spørsmål og alternativer denne gangen.
For noen år siden fikk mange her på forumet mail med link til en kundeundersøkelse fra SAS hvor man blant annet måtte velge mellom hva som var viktigst av servering på flyet eller at flyet var i god teknisk stand. Fant ikke tråden sånn i farten, men slå disse gjerne sammen om noen klarer å finne den opprinnelige tråden.
Har nå mottatt en ny kundeundersøkelse på mail, og jeg er spent på hva som venter av spørsmål og alternativer denne gangen.

Last edited: