V VirreVapp ScanFlyer Silver 15 Mar 2012 #1 Sas kjører på med reklame i nettavisa og andre steder, med USA-tilbudet som må bestilles FØR 12.mars... Det er vel bortkastede penger??
Sas kjører på med reklame i nettavisa og andre steder, med USA-tilbudet som må bestilles FØR 12.mars... Det er vel bortkastede penger??
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 15 Mar 2012 #2 Re: Sas kjører på med reklame 12 Mars er da kjempelenge til. Ser ikke helt problemet her?
Hpkris Front section flyer 15 Mar 2012 #3 Re: Sas kjører på med reklame Fnate said: 12 Mars er da kjempelenge til. Ser ikke helt problemet her? Click to expand... Er faktisk 15. mars i dag
Re: Sas kjører på med reklame Fnate said: 12 Mars er da kjempelenge til. Ser ikke helt problemet her? Click to expand... Er faktisk 15. mars i dag
Wig-wag ScanFlyer Gold Medlem 15 Mar 2012 #4 Re: Sas kjører på med reklame Hpkris said: Er faktisk 15. mars i dag Click to expand... Så da har du nesten et år på deg:lol:
Re: Sas kjører på med reklame Hpkris said: Er faktisk 15. mars i dag Click to expand... Så da har du nesten et år på deg:lol:
Maltwhisky ScanFlyer Blue 15 Mar 2012 #5 Re: Sas kjører på med reklame Filler - Wig-wag kom før meg Last edited: 15 Mar 2012
Martin Moderator Medlem 15 Mar 2012 #6 Re: Sas kjører på med reklame Jeg fløy SAS til Seattle i slutten av januar 2008. Da reklamerte de på skjermene ombord at man kunne kjøpe julegaver ombord
Re: Sas kjører på med reklame Jeg fløy SAS til Seattle i slutten av januar 2008. Da reklamerte de på skjermene ombord at man kunne kjøpe julegaver ombord
I ILS2 ScanFlyer Gold 15 Mar 2012 #7 Re: Sas kjører på med reklame Martin said: Jeg fløy SAS til Seattle i slutten av januar 2008. Da reklamerte de på skjermene ombord at man kunne kjøpe julegaver ombord Click to expand... Min bedre halvdel kjøper alltid julegavene i januar (til kommende jul, vel å merke), så hun hadde satt stor pris på et slikt initiativ
Re: Sas kjører på med reklame Martin said: Jeg fløy SAS til Seattle i slutten av januar 2008. Da reklamerte de på skjermene ombord at man kunne kjøpe julegaver ombord Click to expand... Min bedre halvdel kjøper alltid julegavene i januar (til kommende jul, vel å merke), så hun hadde satt stor pris på et slikt initiativ
LN-FHU Superflyer 15 Mar 2012 #8 Re: Sas kjører på med reklame Martin said: Jeg fløy SAS til Seattle i slutten av januar 2008. Da reklamerte de på skjermene ombord at man kunne kjøpe julegaver ombord Click to expand... Gjorde de det......det kan jeg ikke huske......Åjaaaa - du satt baki du ja I den spisse enden fikk vi så mye drikke at de reklamene er HELT borte...
Re: Sas kjører på med reklame Martin said: Jeg fløy SAS til Seattle i slutten av januar 2008. Da reklamerte de på skjermene ombord at man kunne kjøpe julegaver ombord Click to expand... Gjorde de det......det kan jeg ikke huske......Åjaaaa - du satt baki du ja I den spisse enden fikk vi så mye drikke at de reklamene er HELT borte...