SAS Julekalender 2009

14. desember
www.sas.se - Innenriks Sverige for 395 SEK én vei (til 31. mars)
www.sas.no - Reykjavik for 545 NOK én vei (til 31. mars) og Longyearbyen for 495 NOK (fra Tromsø) eller 745 NOK (fra Oslo) én vei (til 22. mars)
www.sas.dk - Athen for 1596 DKK tur/retur (til 31. mai)

17. desember
www.sas.no - Frankfurt for 545 NOK én vei (til 22. mars) og Bodø for 395 NOK (til 22. mars)
www.sas.se - Zürich for 495 SEK én vei (til 31. mars)
www.sas.dk - Zürich for 995 tur/retur (til 31. mai)
EuroBonus - Amsterdam for hhv. 10.000, 15.000 og 20.000 poeng (17. des-14. jan), bestilles innen 18. des kl 17

Last edited:
Har det vært et eneste julekalendertilbud fra BGO (eller SVG eller TRD for den saks skyld) i år? Så vidt jeg har fått med meg, så har det nesten utelukkende vært fra OSL i år.

Hvordan du får KRS prisen til DUS via OSL i O-cl til NOK 775 til å bli det doble av O-cl prisen fra OSL til NOK 545 kan du forklare for oss andre.

Fikk en e-post fra SAS - og med følgende informasjon:

Følg med på SAS Julekalender og gled deg til vår spesielle julegave på julaften!

Spent på hva denne gaven er - kanskje åpnes alle lukene, kanskje kommer det noen spesielt gode tilbud? F.eks. interkontinentale reiser til 10.000 EuroBonus-poeng.

Er dette en kampanje bare for noen få? Jeg har ikke fått denne mailen, og jeg er påmeldt til julekalenderen. Tror jeg har fått de fleste andre e-postene.

Og blir det kampanje fra SAS for cash eller EB for points??
Jeg er sikker på at madammen blir fornøyd med en tur til TYO i C for 25K points :-)

Er dette en kampanje bare for noen få? Jeg har ikke fått denne mailen, og jeg er påmeldt til julekalenderen. Tror jeg har fått de fleste andre e-postene.

Nei, det er ingen kampanje - men det stod en kort snutt i e-posten jeg fikk da SAS Forecast Challenge-kampanjen var avsluttet. Spent på hva som dukker opp - i Danmark og Sverige åpner luken kl. 00.00 (i Norge kl. 09.00), kanskje vi vet noe allerede ved midnatt?

Og blir det kampanje fra SAS for cash eller EB for points??
Jeg er sikker på at madammen blir fornøyd med en tur til TYO i C for 25K points :-)

SAS kommer nok ikke til å selge bonusbilletter i Business Class til 25.000 poeng, det er et hån mot fullprisbetalende! Da er det bedre for SAS å oppgradere folk med poeng på flyplassen, om det skulle være mye ledig. Men er vi heldige dukker det opp bonusbilletter i Economy Extra, slik vi så med Chicago, til 20.000 poeng! For øvrig er det særlig til USA at SAS har en del ledig kapasitet i vinter.

Jo, men den Forecast Challenge kanpanjen var jo rettet kun mot noen få, så da er det vel ikke usannsynlig at det er de samme få som tilbudene på julaften også er rettet mot, med andre ord kun de trofaste kundene.

Ah, kjipt - ingen poengtilbud i dag! Lurt av SAS å la kalendertilbudene være tilgjengelig til i morgen kl. 17.00, da de fleste har en del å gjøre i dag .... rart med det. Jeg skal i alle fall sørge for å legge inn noen bestillinger!

Back